Bethesdan markkinointijohtaja Pete Hines kertoo GamesIndustryn haastattelussa, että yhtiö otti oppia Fallout 3:n The Pitt -laajennuksen sekaannuksista.
Laajennus julkaistiin Xbox Liven kauppapaikalla 24. maaliskuuta, mutta tuhansien pelaajien kauhuksi paljastuikin, että tiedosto oli viallinen. Lisäosasta puuttui sisältöä ja se sai pelin kaatuilemaan.
Ongelma paikattiin nopeasti, mutta vielä huhtikuun alussa käyttäjät valittelivat kaatumisongelmista pelin kanssa, joten Bethesda palasi korjaamaan tilannetta uudelleen.
Pete Hines oli tyytyväinen nopeuteen, jolla ongelmiin puututtiin.
– Se tapahtui kirjaimellisesti niin nopeasti kuin inhimillisesti oli vain mahdollista tapahtua. Se ei ollut kallista. Totta kai haluaisimme sen olevan ja pysyvän ladattavissa... mutta uskon, että onnistuimme noin 24 tunnin sisään saamaan paketin jälleen ladattavaksi, Hines tuumaa.
Hän tuntee yhtiön keränneen hyvin kokemusta ladattavan sisällön julkaisemisesta, sillä The Elder Scrolls IV: Oblivion sai kiitettävän määrän laajennuksia. Ongelma oli yhtiölle ensimmäinen laatuaan, ja se otettiin vakavasti.
– Otimme opiksi. Emme sano "Huh, se oli sattuma, eikä meidän tarvitse tehdä mitään eri tavalla". Olemme katsoneet, voisimmeko tehdä lisäparannuksia prosessiimme.
Fallout 3:n kolmas laajennus, Broken Steel, julkaistaan huhtikuun aikana Xbox 360:lle ja PC:lle.
Kommentit
"Bethesda otti opiksiFallout 3 -laaje...
"Bethesda otti opiksiFallout 3 -laajennuksen ongelmista"
Paavikin voisi ottaa opiksi näistä kirjoitus virheistä. :D
Kirjoitusvirhe on yhdyssana... ;)
Kirjoitusvirhe on yhdyssana... ;)
Huppista ;) Näitä sattuu...
Huppista ;) Näitä sattuu...
Bohahaha!
Bohahaha!
Ylläri et rahanahne Bethesda päästää ...
Ylläri et rahanahne Bethesda päästää puoliksi valmista tavaraa. Mwahaha!
Kun ottaisivat opiksi huonoista pelei...
Kun ottaisivat opiksi huonoista peleistään, mutta ei niin ei.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi