Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

PixelJunk-kehittäjä odottaa hyvitystä Sonylta

Q-Gamesin perustaja Dylan Cuthbert (kuvassa) odottaa Sonyn jollain tapaa hyvittävän pelinkehittäjille PlayStation Networkin käyttökatkoksesta aiheutuvat menetykset.

– Minulla ei ole vielä aavistustakaan kuinka Sony aikoo auttaa kaltaisiamme kehittäjiä, mutta uskoisin heidän suunnittelevan jotain tai muuten he menettävät kehittäjiä, mikä olisi heille tietysti huonompi juttu. Tällä hetkellä he varmaan juoksentelevat paikkailemassa reikiä ja muuta, mutta uskoisin viikon-parin päästä heillä olevan jotain konkreettista ilmoitettavaa, Cuthbert mietiskeli.

Q-Gamesin tuotoksia ovat muun muassa Storesta ladattavat PixelJunk Eden, PixelJunk Monsters ja PixelJunk Shooter.

Sonyn tuoreinkaan tiedote ei anna vielä tarkkaa päivämäärää PlayStation Networkin käynnistämiselle, mutta sen mukaan todennäköisesti kyse on ainakin muutamasta päivästä.

Galleria: 

Kommentit

Yhdellä tilillä 2 peliä ja kolmella 5. Sama kohtelu kaikille.

*Naur*

Haha, hyvin vedetty jwp.

Eikös Q-Gamesin tuotoksia ole myös maaliskuussa julkaistu PixelJunk Shooter 2? Tosin näitä "menetettyjä" myyntejä suriessa kannattaisi muistaa, että ihan tämä sama sotku koskee myös ostajia ja että aikalailla moni odottaa kuumeisesti mahdollisuutta päästä paitsi myymään niin myös ostamaan :)

SalarymanDaishi: "Eikös Q-Gamesin tuotoksia ole myös maaliskuussa julkaistu PixelJunk Shooter 2?"

No on, kuten myös PixelJunk Racers.

@Oliver: Ah, tosiaan tuokin vielä, vilpittömät pahoittelut! Ilmankos tuntuikin koko Pixel-sarja jotenkin vajaalta vaikka siihenhän tuo "muun muassa" näin jälkikäteen mietiskeltynä selvästi viittaakin.

Oikeastaan enempi kummastutti tuon "PSN-perinteisen" sarjan edustajan avautuminen. Jotenkin sitä aina kuvitteli, että varsinkin pienpelaajien digitaalimarkkinoilla toimitaan joko aktiivisesti kaikilla kolmella (PS3/360/PC) rintamalla tai saadaan jonkin sortin tukea siihen, että pidättäydytään yhdellä alustalla.

Koko Pixel-sarja on kuin varkain assosioitunut PS3-puolelle mutta ilmeisesti sitten kuitenkin ihan kehittäjän aloitteesta ilman sen kummempaa taustatukea. No, samapa tuo; eiköhän Cuthbert luotsaa tiimiään mainioihin suorituksiin ihan millä tahansa alustalla, jos niikseen tulee.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi