Microsoft paljasti Tokyo Game Show'ssa viisi Xbox 360 -yksinoikeuspeliä japanilaisilta kehittäjiltä. Kyseiset pelit keskittyvät hyödyntämään konsolille marraskuussa julkaistavaa Kinect-liikkeentunnistusta.
Uuden Steel Battalionin ohella (uutinen) julkistettiin Goichi "Suda51" Sudan johtaman Grasshopper Manufacturen Codename D -projekti. Toimintapelissä pelaajat yrittävät selvitä pahan huvipuiston syövereissä.
Project Draco puolestaan on Phantom Dustin ja Panzer Dragoonin ohjaajan, Yukio Futatsugin, kolmiulotteinen räiskintäpeli, jossa ratsastetaan lohikäärmeellä ilmojen halki. Peli sisältää tuen yhteistyötilalle verkossa.
Kinectille saadaan kauhua ja mysteerejä peräti kahdesta suunnasta, kun Nanaon-Shan Haunt ja Segan Rise of Nightmares julkaistaan Xbox 360:lle.
Kyseisten pelien luvataan saapuvan kauppoihin ensi vuoden aikana.
Lisäksi aikaisemmin uutisoidun aivojumppapelin nimeksi paljastettiin Body and Brain Connection.
Kommentit
Pohjaltahan ei voi kuin nousta! Kine...
Pohjaltahan ei voi kuin nousta!
Kinect muuttui laitteesta, jolle viittasin vain kintaalla, laitteeksi jonka tarjontaa voisi alkaa seurata vähän tarkemmin.
Uuden Panzer Dragoonin julkistus on o...
Uuden Panzer Dragoonin julkistus on omaan makuuni kyllä yksi messujen parhaista uutisista, joten tuota ei voi turhan paljoa hehkuttaa. Hienoa, että jatkoa tosiaan tulee ja mielenkiintoista nähdä kuinka homma toimii Kinectillä
NanaOn-Sha tunnetaan innovatiivisista musiikkipeleistä kuten PaRappa the Rapper ja Vib-Ribbon, joten kyllä ainakin luovuutta Kinectin kesyttämiseen pitäisi tuolta studiolta löytyä. Se miten uusi genre sitten taipuu onkin eri asia, kuvaus Major Nelsonin blogissa on ainakin mielenkiintoinen. Joka tapauksessa, mielenkiintoinen projekti, ehdottomasti seurantaan.
Rise of Nightmares kauhuseikkailuna kiinnostaa, eikä Sega tekijänä nyt ainakaan laske projektin arvoa. Codename D ja Steel Battalion kiinnostavat nekin, ehkä jollain tasolla myös Body and Brain Connection, ainakin DS:llä idea toimi ihan hyvin, joten ihan hyvin onnistui MS nostamaan kiinnostusta Kinectia kohtaan.
Kaiken kaikkiaan vahva oli Microsoftin panos TGS-messuilla, vaikka odotukset olivat jotain ihan muuta. Ehkä Kinectillä Microsoft havittelee suurempia osuuksia etenkin Japanin markkinoista?
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi