2K Bostonin tekninen ohjaaja ja Bioshockin kehittäjä Chris Klein kertoi joutuvansa pelaajana uusien nimikkeiden kanssa aina uudenlaisen ohjaustavan opettelemiseen. Wiin ohjaimia Klein kuitenkin arvostaa.
- Joudun konfiguroimaan pääni uudestaan, jotta voin nauttia uusista peleistä. Ja entäpä Wiillä? Otat ohjaimen käteesi ja se on luonnollista. En usko että mikään estäisi yhtä monimutkaisen pelin kuin Bioshockin toimivan Wiillä.
Kleinin uskoo Wiin omistajilta löytyvän halukkuutta Bioshockin kaltaiselle pelille.
- Kyse on vain oikean tavan löytämisestä, jonka avulla sellainen tuodaan Wiillä pelaaville.
Kommentit
Olenkin miettinyt miten kauan pelinte...
Olenkin miettinyt miten kauan pelintekijöiltä menee huomata Wii:n 1stpersonshooter potentiaali... Ainiin! Grafiikat sucks lol! :D
Antaa tulla vaan, kyllä meille kelpaa!
Antaa tulla vaan, kyllä meille kelpaa!
"Grafiikat sucks lol! :D" Joo, sil...
"Grafiikat sucks lol! :D"
Joo, sillä Bioshock Wiillä olisi ehdottomasti parempi ja tunnelmallisempi kuin tehomyllyillä...just. Voin muuten kertoa että kyseisessä pelissä ohjauskaan ei kuse. Ei edes sillä kamalalla padilla :P Grafiikat + hyvä ohjaus > pelkkä ohjaus.
Klein tuossa kritisoi/harmitteli sitä...
Klein tuossa kritisoi/harmitteli sitä, että ohjaus ja nappien toiminnot muuttuvat, kun uuden pelin nappaa handuunsa. Ei siis tarkoittanut, että ohjaus olisi pelrissä huonoa. Eikä varsinkaan Bioshockissa, koska sitä on ollut tekemässä :P
Nyt kun Kleinin lausuntoa ajattelee, niin samaa mieltä Wiin ohjaimista. Ei ole kauaa tarvinnut ohjausta opetella, kun Wiin pelin on käynnistänyt. Eri asia sitten toimivatko ne joka pelissä kuin pitäisi, mutta luontevaa se on ollut. Poislukien aivan ensimmäiset viisi minuuttia konsolin parissa.
Grafiikkajutut tämän uutisen kommentoinnissa menee yli hilseen, mutta antaa mennä.
Kyllä pädillä on tuskaa kaikki fps pe...
Kyllä pädillä on tuskaa kaikki fps pelit. Eikä voi verrata samana päivänäkään hiireen tai wiimoteen.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi