Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Codemasters nimesi pelimoottorinsa

Useiden pelifirmojen tyytyessä lisensoimaan käyttöönsä esimerkiksi Epicin Unreal Engine 3:n pelien kehitystyötä varten, on Codemasters jo pian kolme vuotta kehittänyt omaa, usealle alustalle taipuvaa uuden sukupolven väliohjelmistoaan (middleware), joka on nyt saanut viralliseksi nimekseen EGO Engine.

Teknologian ensimmäinen versio oli nimeltään Neon, joka löytyy syksyllä PS3:lle, X360:lle ja PC:lle julkaistun Colin McRae: DiRTin takaa. Edelleen kehitetyn EGO Enginen avulla tuleva Race Driver: GRID saa yksityiskohtaisen vaurio- ja fysiikkamallinnuksen sekä myöskin joskus ensi vuonna ilmestyvä Operation Flashpoint 2: Dragon Rising massiiviset ympäristöt taistelutantereiksi.

Galleria: 

Kommentit

Ai jumalvita Flashpoint 2. nam nam nam.

Ykkönen onkin namimpaa!

Mitä, onko CMR:Dirtissä muka fysiikat?

msa: "Mitä, onko CMR:Dirtissä muka fysiikat?"

Kuka näin on väittänyt? ;)

GRID, naminami.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi