Tomb Raider Anniversaryn kehittäneen Crystal Dynamicsin Riley Cooper kertoi Lyonissa järjestetyssä pelinkehittäjäkonferensissa pitävänsä Sonyn verkkopalvelua Microsoftin Xbox Liveä parempana, jos puhutaan pelien julkaisemisesta digitaalisessa muodossa.
Anniversary julkaistiin Xbox 360:lle Liven välityksellä kahdessa osassa viime marraskuussa, mutta Cooper ilmaisi tyytymättömyytensä Microsoftin asettamiin rajoituksiin.
- Olen hyvin kiinnostunut digitaalisesta sisällönjakelusta ja sen potentiaalista. PlayStation Network on erittäin mielenkiintoinen, sillä se on joustavampi [kuin Xbox Live], Cooper totesi.
Esimerkkinä palvelun joustavuudesta hän antaa Warhawk-moninpelin, joka julkaistiin kokonaisuudessaan sekä PlayStation Networkissa että kauppojen hyllyillä. Cooper myöntää kuitenkin Liven merkityksen. Palvelu on myös kehittymässä oikeaan suuntaan.
Tällä hetkellä Crystal Dynamics työskentelee Xbox 360:lle ja PlayStation 3:lle julkaistavan Tomb Raider: Underworldin parissa.
Kommentit
En nyt kyllä alkaisi väittämään Liven...
En nyt kyllä alkaisi väittämään Liven ja Networkin sisällöstä mitään, molemmat ovat hyviä. Live jopa jossain mielim parempi. Toisaalta Network jossain parempi
Ainakin tulee vasta painoa live-lobba...
Ainakin tulee vasta painoa live-lobbaus jutuista, tässähän se näkyy ettei se niin täydellinen ole, vaikka kuinka siitä maksaisittekin.
Tätä kyllä joku muukin joskus valitti...
Tätä kyllä joku muukin joskus valitti... Ei nyt heti tule mieleen kuka, mutta joka tapauksessa Sony taitaa olla jokseenkin avoimempi ton nettipalvelunsa käytön suhteen, kuin Microsoft.
Samaa ovat kommentoineet muutkin peli...
Samaa ovat kommentoineet muutkin pelitalot. Sony antaa paljon enemmän vapauksia verkkopalvelunsa suhteen, ja täyden kontrollin pelien tekijöille.
No mitä liveä kokeillut niin mielestä...
No mitä liveä kokeillut niin mielestäni Network on selkeämpi.
Samaa ovat kommentoineet muutkin peli...
Samaa ovat kommentoineet muutkin pelitalot. Sony antaa paljon enemmän vapauksia verkkopalvelunsa suhteen, ja täyden kontrollin pelien tekijöille.
ikävä kyllä tuo on huomattu jo monta kertaa kun noita pelien serveriä on lopetettu toisin kuin livessä missä ms hoitaa sen
Hehän väittävät, ettei heillä ole var...
Hehän väittävät, ettei heillä ole varsinaista kilpailijaa, mutta livehän saa sitten tyrmäyksen kanveesiin homen jälkeen (elleivät itse kopioi ja tee vaikka Xhomea). Livestä ladattavat pelit eivät kyllä millään yllä ps3:n pelien tasolle, vaikkakin sille tulee ihan kivoja klassikoita (wii vie kyllä klassikoiden suhteen voiton). Warhawk on täydellinen esimerkki ps networkin toimivuudesta, sen voi ladata storesta tai ostaa kaupasta ja toimii mainiosti nettipelinä.
Uutisen aiheenahan oli se, että Sony ...
Uutisen aiheenahan oli se, että Sony antaa PSN:n kanssa tekijöille enemmän vapauksia, mitä Microsoft sallii Live:llä. Se ei siis mitenkään liity siihen, kumpi on selkeämpi, tai yltääkö Live PSN tasolle jne, kuten jotkut näyttävät ymmärtäneen. ;)
frozen, PS3-peleistä yhdenkään server...
frozen, PS3-peleistä yhdenkään servereitä ei ole lopetettu.
se oli PSN syntymävaihetta se, mitä näimme PS2-konsolilla.
vapaampi leikkikenttähän PSN on kuin Live, mutta Livellähän on kehittymismahdollisuuksia rajoitustensa suhteen, tarkemmin ottaen rajoitusten poistamisen suhteen.
omasta mielestäni tuo psn on ihan hyv...
omasta mielestäni tuo psn on ihan hyvä palvelu ja hyvä jos sinne tulee kokonaisia ps3 pelejä lisää liveä en vielä ole päässyt kokeilemaan mutta uskoisin että seki on hyvä koska se maksaa....
Lälläää meillä o parempi netti juttu ...
Lälläää meillä o parempi netti juttu ku boksaajilla. (Hiukka lapsellista).
Mitäs rajotuksii tolla boksin puolella mukamas on.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi