Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Ubisoft julkaisi E3 2008 -messuilla lisätietoa uusista tulevista nimikkeestään. Muun muassa vauhdikas kungfu-toimintapeli Naruto: Rise of Ninja saa loppuvuonna jatkoa yksinoikeudella Xbox 360:lle ilmestyvästä Naruto: The Broken Bondista.

Jatko-osassa paha Orochimaru ilkeän klaaninsa johdolla saa Sasuken kääntymään ystäväänsä Narutoa vastaan tämän yrittäessä pelastaa toverinsa pahan pauloista. Luvassa on entistä energisempää toimintaa, isompi avoin pelimaailma sekä ensimmäistä kertaa pelisarjan historiassa turnausmuotoinen verkkomoninpeli, jonka pelaajamäärä selvinnee myöhemmin. Jatko-osan kehityksestä vastaa edelleen Ubisoft Montreal.

Toisena täkynä Ubisoftilla on tarjota henkiinjäämisseikkailu I Am Alive, joka heittää pelaajan keskelle maanjäristystä muistuttavan tuntemattoman voiman runtelemaa Chicagoa selvittämään mitä suurkaupungissa on oikein tapahtunut. Valinnat ja riskitilanteiden arvioiminen vaikuttavat suoraan tuleviin tapahtumiin, ja taktisilla päätöksillä luvataan olevan toimintaa suurempi jalansija.

Henkiinjäämisjännäri ilmestyy ensi vuoden puolivälissä alustavien tietojen mukaan Xbox 360:lle, Playstation 3:lle sekä Wiille. Kehitystyöstä vastaa pariisilaisstudio Darkworks, jonka aiempiin töihin kuuluuvat muun muassa Alone in the Dark: The New Nightmare ja Cold Fear.

Edellä mainittujen lisäksi Ubisoftilta on tulossa tänä vuonna kaksi täysin uutta Tom Clancy -sarjalaista, lentotaistelupeli H.A.W.X. ja reaaliaikastrategia EndWar sekä muista nimikkeistä räiskintäeepos Far Cry 2 ja tasoloikkatoiminta Prince of Persian jatko-osa. Ohessa näistä kuvia ja alla Gametrailersin tarjoamat messuvideot.

Galleria: 

Kommentit

I am Alive kuulostaa mielenkiintoiselta, toteutus ja UbiSoft leima pistävät kyllä kapuloita rattaisiin suurimpiin odotuksiin. Samoin kuin se, että Wii versiota työstetään yhdessä HD-konsoleiden kanssa. Toivottavasti itsenäisenä teoksenaan.

Edt: Se on ollut laadun tae ja haluaisin uskoakin, mutta bugista roskaa sieltä on nyt next gen aikana tullut (kiire kiire kiire...). Tiedä sitten, että missä syy, mutta sieltä voi tulla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Mikäs studio tuota kehittää? Sekin kertoo jo suuntaa...

Kunpa I am Alive onnistuu ja siitä pidetään kaikki örkit kaukana.

Eikös Ubisoftin leima ole ollut laadun tae jo pitkään? Splinter Cellit ja Prince of Persiathan sieltä ovat tulleet.

Toivottavasti HAWXxx ois hyvää kamaa. Mulle tuo AC 6 oli liian pitkäveteistä, vaikkakin ohjaus oli toimiva. Nyt äksöniä lisää, pliis! Muuhunkin kun pelin nimeen siis. :D

Yllätävän laadukasta settiä ovat julkaisseet nykyään. Ja eikä tulevaisuuskaan huonolta näytä.

I am alivestä on kahteen kertaan sama traileri.

Koomikko: Joo täytynee tarkistaa noita videoita tarkemmin, kun otsikko ei aina näy pitävän kutiaa. On "traileria" ja "uutta E3-traileria", silti molemmat samoja. Tipautin toisen nyt noista pois.

Ihan mielenkiintoisia nimikkeitä on tulossa. Ja Ubisofthan on pääosin asiansa tasalla pelijulkaisujen tuottajana/kehittäjänä. Useat saagat/nimikkeet voisivat tosin olla vieläkin laadukkaampia pienellä lisähiomisella (vaikkapa Splinter Cellien osumatunnistus) tai jouhevammalla pelimekaniikalla (Ghost Reconit) jne. Visuaalisesti lafkan teokset ovat aina olleet ajan tasalla.

PS. I Am Alivelta voidaan odottaa ainakin lähtökohtaisesti tyylikästä graafista jälkeä ja vähintäänkin kohtuullista pelitunnelmaa, mikäli Darkworksin aiemmat tuotokset yhtään heijastavat studion vahvuuksia. Viimeistelyssä on kehitystiimillä ollut enemmän petraamista, toivotaan että I Am Alive täyttää odotukset silläkin rintamalla.

HAWX. LOLX.

I Am Alive kuulostaa tosiaan mukavan erikoiselta. Ei jaksa liikoja odottaa, kuinkas muuten, mutta toivon parasta.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi