Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Kojima kaipaa tärinöitä PS3:een

Metal Gear Solid -sarjan isä Hideo Kojima on kertonut uusimman Official PlayStation Magazinen haastatelussa kaipaavansa tärinätoimintoa PS3:n Sixaxis-ohjaimiin.

- Metal Gear Solid 3:n kontrollit olivat hiukan monimutkaiset, joten MGS4:ssä pyrimme selkiyttämään niitä. Kaipaan kuitenkin tärinöitä ja toivon tälläkin hetkellä, että ne saataisiin takaisin, Kojima sanoi.

Kojima ei ollut vielä aivan varma, kannattiko tärinät uhrata liikkeentunnistuksen vuoksi. Hän on kuitenkin varma, että liikkeentunnistusta tullaan tavalla tai toisella käyttämään MGS4:ssä.

Galleria: 

Kommentit

Fanipojalle kovia aikoja. Ensin nintendon jeesus ilmoitti, että olisi halunnut wiihin paremmat grafiikat ja nyt Kojima kritisoi PS3 ohjainta. Miten päin sitä nyt tässä olisi?

"Ensin nintendon jeesus ilmoitti, että olisi halunnut wiihin paremmat grafiikat"

Hmm?

"Hmm?"

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70091

In the end, "We had to compromise on graphics and give up on a powerful chip," Miyamoto conceded.

Voihan tuo liikkeentunnistus olla sen verran kova juttu, että sen rinnalla tärinät alkaa olla aika tasoissa vaakakupissa. Eipä silti, tärinät olleet täällä aina päällä ja tärkeä osa pelejä kyllä.

kyllä tärinää kaivataan!! toivottavasti nyt tekis sopimuksen sen firmankaa ja et rupeis ny tekee niit tärinällisii ohjaimii

"At first Nintendo "didn't think it was possible to build a powerful machine for less than 50,000 Yen" (330 Euro), and there were concerns about power consumption, cooling systems and boot-up time.

In the end, "We had to compromise on graphics and give up on a powerful chip," Miyamoto conceded."

Eli tehokkaan konsolin rakentamiseen olisi mennyt vähintään 330, joten lopuksi täytyi tehdä kompromissi ja uhrata grafiikat, koska ne olisivat tulleet liian kalliiksi. Eli tietenkin he olisivat halunneet hyvät grafiikat, mutta ei näköjään loppujenlopuksi ollut mikään suuri menetys, toisin kuin Kojimalle tämä PS3:n värinä.

No pidemmän päälle huonot grafiikat ei tuu olee hyödyks Wii:lle koska Ps3 ja Xbox360 on niin hyvät grafiikat ja Wii jää niin pahasti jalkoihin.. Eihän se pariin vuoteen haittaa mut sit ku kilpailijoil rupee tulee niin nättei pelei ni se on huono asia Wii:lle

"Eihän se pariin vuoteen haittaa mut sit ku kilpailijoil rupee tulee niin nättei pelei ni se on huono asia Wii:lle"

Huomioitko sen, että kyllähän pelien tekijät saavat kahden vuoden kuluessa Wiistä varmastikkin samassa suhteessa enemmän tehoja irti, kuin X0:sta ja PS3:sta.

Pari vuotta ikää lisää, niin on tärinä jo omasta takaa.

^^Enpä usko,koska Wiin on sanottu olevan jo kohtuu helppo ohjelmoida nyt kun se perustuu GC rautaan.

"No pidemmän päälle huonot grafiikat ei tuu olee hyödyks Wii:lle koska Ps3 ja Xbox360 on niin hyvät grafiikat ja Wii jää niin pahasti jalkoihin.. Eihän se pariin vuoteen haittaa mut sit ku kilpailijoil rupee tulee niin nättei pelei ni se on huono asia Wii:lle"

Eikö Gears of War muka riittänyt jo siihen? Ei siinä, että GoW mitenkään minun innostumiseen Wiistä vaikuttaisi, mutta kuitenkin..

No katsotaan nää pari vuotta ja voin ihan hyvinki olla väärässä ja olla Wiin omistaja... Mut saapa nähä.. ;)

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi