IGN uutisoi, että Mistwalkerin ja Cavian Xbox 360:lle työstämä Cry-On-roolipeli on peruttu. Peli julkistettiin virallisesti kolmisen vuotta sitten.
Mistwalkerin Hironobu Sakaguchi toimi projektin tuottajana ja kirjoittajana. Taustamusiikin oli tarkoitus olla Nobuo Uematsun käsialaa, ja hahmojen suunnittelusta vastasi Kimihiko Fujisaka.
Pelistä ei ehditty nähdä oikein mitään konkreettista. Julkaisijana toimineen AQ Interactiven mukaan peruutus johtui pelimarkkinoiden nykyisestä tilasta ja tulevaisuudesta.
Kommentit
LO kakkosta odotellessa...
LO kakkosta odotellessa...
SeriusUser: Todellakin. Ykkönen on ...
SeriusUser:
Todellakin. Ykkönen on tämän sukupolven paras japsirope tähän mennessä.
Lost Odysseylle voisivat toki jatkoa ...
Lost Odysseylle voisivat toki jatkoa tehdä, mutta olisi tämäkin kyllä kiinnostaunut. Kaikki Mistwalkerin teokset kiinnostavat, niin kovat näytöt tiimi antoi Lost Odysseylla.
Olen erittäin, erittäin pettynyt. Sak...
Olen erittäin, erittäin pettynyt. Sakaguchi kaavaili tästä erittäin koskettavaa peliä ja odotinkin sen takia tätä kovasti. Nyt kävi näin.
No voi kyynel. Ei nyt ehkä ihan tä...
No voi kyynel.
Ei nyt ehkä ihan täytenä yllätyksenä tullut, kun ikuisuusprojektista ei mitään näytetty vuosikausiin. Mutta mitäs Sakaguchi nyt sitten väsää kun tämä projekti ei ole enää aikaa viemässä?
"Mutta mitäs Sakaguchi nyt sitten väs...
"Mutta mitäs Sakaguchi nyt sitten väsää kun tämä projekti ei ole enää aikaa viemässä?"
Tietysti lisää Blue Dragon -spinoffeja DS:lle, nyt Namcon rahoittamana!
Karibulle on jäänyt liikaa glögiä yli...
Karibulle on jäänyt liikaa glögiä yli nyt.
Tietyllä tavalla ironinen uutinen tuohon alkuperäiseen verrattuna, samoilla sanoilla esiteltiin peli ja johdatettiin hautaan nyt aika tarkasti kolme vuotta myöhemmin.
Voi ei. Mitä nyt? Joutuu pelaamaan pe...
Voi ei. Mitä nyt? Joutuu pelaamaan pelejä joissa oikeasti on hahmoja joista välittää ja juoni joka oikeasti on fiksu? ;)
Epäileekö joku muka Sakaguchin lupauk...
Epäileekö joku muka Sakaguchin lupauksia pelistä, joka olisi saanut pelaajan liikuttumaan kyyneliin viidentoista minuutin välein ?)
Tosiaan mielenkiintoista nähdä milloin MW:n seuraava peli (sen BD-spinoffin ohella) esitellään. Jokin aika sitten Sakaguchi mainitsi blogissaan työskentelevänsä sellaisen projektin parissa, jota "kehtaa esitellä next-gen RPG:nä." :P
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi