Ghostbusters-peliä kehittävän Terminal Reality -studion tuottaja Brendan Goss on vahvistanut PlayStation Universe -sivustolle, että pelin PS3-versio tulee samaan sisältöä, jota ei nähdä muilla alustoilla.
Tämän lisäksi Goss kertoi PlayStation 3:n olevan pelin pääkehitysalustana ja kertoi konsolin soveltuvan mainiosti studion Infernal Engine -pelimoottorille.
– PS3 on vaativampi kehitysalusta ja juuri sellaista Infernal Engine on alkujaankin suunniteltu käyttämään hyväksi. Monisäikeiseksi suunniteltu pelimoottori saa todellakin hyötyä PS3:n useasta SPU-yksiköitä ja voi tarjota hämmästyttäviä lopputuloksia, Goss hekumoi.
Ghostbusters: The Videogame ilmestyy Euroopassa 19. kesäkuuta PS3:lle, PS2:lle, Xbox 360:lle, Wiille, DS:lle ja PC:lle.
Kommentit
Pakkohankinta jo ihan nostalgian puol...
Pakkohankinta jo ihan nostalgian puolesta. Toivottavasti onnistuu myös muuten ;)
joo kyllä ostoon menee, tulee vanhat ...
joo kyllä ostoon menee, tulee vanhat ajat mieleen.
jep jep, nostalgian vuoksi jo hankint...
jep jep, nostalgian vuoksi jo hankintaan. varsinkin kun jotain ekstraakin tulee ;)
Sitä tunnaria odotellessa :)
Sitä tunnaria odotellessa :)
Hyvä että joku pelistudio on ottanut ...
Hyvä että joku pelistudio on ottanut hyödykseen PS3.sen tarjoamat toiminnot ihan tosissaan.PS3.lla voi todellakin saada vaikka mitä aikaiseksi jos vain osaamista riittää.Jos katsoo mitä kaikkea PS1,PS2:lla saatiin aikaan grafiikan ja muiden osa alueiden osalta,niin PS3.sta ei ole vielä kaytetty puoliakaan tehoista.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi