Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Molyneux luennoi Fable 2:n innovaatioista maaliskuussa

Lionheadin Peter Molyneux luennoi maaliskuun alussa jäjrestettävässä vuotuisassa Games Developer Conference -tapahtumassa Fable 2:n innovaatioista. Session aikana pureudutaan alkuperäisen pelin kehitykseen ja siitä opittuihin asioihin. Lisäksi luvassa on uutisia jatko-osan odottamattomasta uudesta ominaisuudesta.

Vaikka Molyneux tunnetaan etenkin suurista puheistaan, ei Xbox 360:n odotetun roolipelin tiimoilta ole vielä kuulunut paljoa. Hiljattain tosin paljastettiin, että peli Fable 2 käyttää Havok-fysiikanmallinnusta. Lionhead muutti myös uusiin tiloihin entisten käytyä pieniksi.

Galleria: 

Kommentit

Suuret puheet on miehellä, mutta niin on myös loistavat ideat. Saas nähdä, jos nykytekniikka auttaisi Peterin ideat kerrankin ihan ruudulle asti, vai onko se taas tyypillinen konsoli"roolipeli" suht upeilla grafiikoilla, kuten Fable tuppasi olemaan.

Jos graafikot taitaisivat, koodaajat osaisivat (ja jaksaisivat) sekä tekniikka yltäisi lähes loputtomiin, olisivat Molyneuxin pelit varmasti oikeasti todella hyvää tavaraa, koska sen verran korkealähtöiset ideat herralta löytyy.

Todellinen pelisuunnittelija luo messiaspelin vaikka Commondore 64:lle. Jotenkin vain on sellainen olo, että "tämä on kuultu ennenkin".

Jep jep, eikös sen ensimmäisenkin Fablen pitänyt olla jotain aivan tajunnan räjäyttävää (mm. uusilla INNOVAATIOILLA höystettynä)? No, itse peli taisi olla sitä "ihan kiva" tasoa. Toki voi olla, että Molyneux arvottaa asioita eritavalla.

Ramen:

Läheltä liippaa, Populous (http://fi.wikipedia.org/wiki/Populous) julkaistiin Amiga/Atari ST-koneille.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi