Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Halo 3 haastaa edelleen Killzone 2:n ja Call of Dutyn

Gamasutran saamien lukujen mukaan Halo 3 ja Halo Wars myivät Pohjois-Amerikassa 57 000 - 74 000 kappaletta Pohjois-Amerikassa huhtikuun aikana.

PlayStation 3:n Killzone 2:n vastaava luku oli 58 000. Halo 3:n menestyksestä tekee mielenkiintoisen se, että peli julkaistiin vuoden 2007 syyskuussa, kun taas Killzone 2 ja Halo Wars saapuivat markkinoille kuluvan vuoden helmi- ja maaliskuussa.

Halo 3:n vauhti näkyy myös Major Nelsonin julkaisemissa Xbox Live -listoissa, joiden mukaan Bungien räiskintä on ollut verkkopalvelun suosituin peli jo yli kuukauden ajan. Call of Duty -sarjan World at War ja Modern Warfare seuraavat edelleen tiukasti perässä.

Modern Warfare julkaistiin niin ikään vuoden 2007 syksyllä, ja World at War tuli kauppoihin vuotta myöhemmin.

Halo 3:n menestystä selittänevät tuoreet kartat, jotka julkaistiin Xbox Livessä huhtikuun alkupuolella. Toisaalta myös World at War sai kevään aikana uusia taistelutantereita.

Galleria: 

Kommentit

Halo 3 ylittää kohta myös 10 miljoonan myydyn pelin rajan eli aika uskomattoman paljon se on myyny. Mutta onhan se varsinkin moninpelinä parasta mitä konsoleille saa.

Halo 3 se tärkein eli moninpeli toimii saumattomasti. Samaa ei voi sanoa monesta muusta pelistä. Codit pääsee myös aika lähelle kyllä.

Halo 3 on kyllä ihan uskomaton ollut tuolla amerikassa. Killzonen suhteen taitaa tulla jo tappiota tekijöille, ellei sitten myynti tuosta piristy oikeen kunnolla. Oli se sen verran iso projekti kuitenkin.

Kyllä Halo 3:n nettipeli hauskaa on, tiedä sitten mikä siinä ei minuun iskenyt. CODeilta taas odotin jotain todella hienoa kun sitä niin hehkutettiin ja kaiken sen hypen ansiosta petyin. Eli minulle Killzone 2:sen nettipeli oli hauska, mutta ei sekään oikein jaksa kiinnostaa enään.

Pitäisi itellekkin hommata vihdoin halo3, onhan tuota tullut pelattua mutta ei koskaan läpi ja en ole omistanut ko. peliä. :(

Halosta on kyllä meitsille tullut jo eräänlainen kaikki tai ei mitään -peli.
Joko sitä pitää tahkota aktiivisesti tai sitten ottaa nollalinjaa. Muuten siitä pelaamisesta ei tule yhtään mitään.Menee liikaa aikaa taitoja hakiessa.

Menin Team Slayeriin (ranked matsi) vähän testailemaan. Mapiksi osui mun vihaama Construction ja eihän siitä tullut mitään.
Sattui pelimoodikin olemaan team No-Wpns joten bäräkin oli luksusta. Jouduin ihan suoraan jounkun montageen, mitä sitten myöhemmin sain harmitella kommenttien

"U sukc ass!1 Gtfo

p.s.kewl gamersc0ar"

ryydittämänä.

Hieno peli, hienoja miehiä, hukatut taidot.

Healtti: et uskokaan, miten suuresti jaan tuskasi.

Itse pelasin Haloa putkeen noin vuoden päivät, ja pidin itseäni siinä jotakuinkin voittamattomana. Siihen sitten muutama kuukausi pelkkää forgeilua ja Gears 2:ta, niin johan on BR:kin ihan outo vehje, kun ennen sen kanssa oli kuin kotonaan.
Muutama erä turpaansaantia ja tea-bagauksen kattelemista ja **tun hokemista, ja halo ulos koneesta.

Ja Construct on kyllä sellainen mappi, että jos jonkun saisi poistaa niin...

Halo 3, kuten Halo 2:n aikanaan on yksi niistä harvoista räiskinnöistä, joiden moninpeliä jaksan pelata muutamaa päivää pidempään. CoD4:n hehkutettua moninpeliä jaksoin pelata pari viikko, Halo3:n pari kuukautta aktiivisesti. Nykyään vain joskus kavereiden kanssa jaetulla ruudulla pelataan Livessä tai leikitään Forgella. Nimenomaan Forgen ja ajoneuvojen ansiosta Halon monipeliä on jaksanut pelata huomattavasti enemmän. Syksyllä voisi varmaan taas pitkän tauon jälkeen alkaa pelata aktiivisemmin, kun Halo3:ODSTn mukana saapuvat kaikki tähän mennessä julkaistut map-packit + 3 täysin uutta Mythic kenttää.

USA:ssa Halolla on tunnetusti vankka fanipohja, joten Halo 3 tulee Halo2:n tavoin pysymään vuosia yhtenä Liven suosituimmista peleistä. Call of Dutyn pelaajat taas jakaantuvat moneen eri leiriin, kun joka vuosi pukataan ulos uutta peliä, joko Infinity Wardin tai Treyarchin toimesta.

"Ja Construct on kyllä sellainen mappi, että jos jonkun saisi poistaa niin..." se olis Epitaph? ;)

Epitaph on kyllä jaetulla ykkössijalla ;)

Isolation!

Ei pojat kyllä se Construction täytyy olla.
Odotan vaan kokoajan, että millon julkaistaan semmonen versio siitä, missä on ne hissitkin sitte otettu vidduun. Että sitä yläbeissiä voi kämpittää kutakuinkin 100(0)-0.

Nimi vois olla Deconstruction (lokalisoituna hajoitus). Kyllä muuten hajottaisi.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi