Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Heavy Rainin uusimmat kuvat ja videot

Fahrenheit-seikkailusta muistettava Quantic Dream on vihdoinkin julkaissut uusia kuvia PS3:lle kehitteillä olevasta Heavy Rain -pelistä.

Lähdelinkin takaa löydät myös uutta videomateriaalia pelistä.

Galleria: 

Kommentit

tuon Heavy Rain 'Mad Jack' gameplay HD videon perusteella noita typeriä reaktio naputus kohtauksia on aivan liikaa

Ei kuulosta niin kovin hyvältä noi ideat tästä pelistä mun korvaan...
Jotenkin tuntuu, että ihmiset hehkuttavat todella outoja asioita kuten: "se pahis saattaa mennä yhdellä kerralla vaikka keittiöön ja toisella kerralla saattaa tulla suoraan sun piilopaikkaan"... Sitä kutsutaan tekoälyksi (tai random kohtauksiksi) jossa ei mielestäni ole mitään kovin kummallista... Katsotaan nyt mitä sieltä on tulossa, mutta ei tämä nyt ainakaan kovin odotettu ole tässä huushollissa.

Vaikuttaa suht samalta kuin fahrenheit, joka oli tiettyyn pisteeseen loistava, mutta syystä tai toisesta en peliä jaksanut koskaan pelata läpi asti..olisi ehkä kehujen takia kuitenkin kannattanut.
Noh, jää nähtäväksi päätyykö tämä omaan hyllyyn vai ei..

Fahrenheitiä jakso pelata siihen asti kun pääsi panee

mycreed ei se kyllä aivan noin mene. Voin sanoa että jos Fahrenheit meiningissä mennään niin meno on aika skriptattua, mutta peli onkin tarkoitus olla juonipainoitteinen ja antaa kuitenkin pelaajalle erillaisia etenemis tarinoita riippuen kuinka hyvin pelaat ja mitä teet näillä hahmoilla.
Esimerkiksi toiminta tilanteissa juuri tulee noita "paina sitä, paina tuota, näpytä sitä" saat kaikki oikein niin naikkonen pääsee pakoon, kämmäät kaikki niin nainen kuolee, kämmäät pari ekaa tapahtuu jotain erillälailla eli vaikka naine jää kiinni, kämmäät pari viimeistä josta sitten sattuu niin että pääset pakoon jonnekki huoneeseen eikä roisto pääse sisään.
Puhekohtauksissa peli antaa sinulle ajan 10sek tai jotai ja sitten noin 3-5 eri vaihtoehtoa mitä voit sanoa. tietyillä tavoilla voit suostutella ihmisiä, huijata heitä kertomaan jotain, pelotella ja tottakai voi kämmätä ja henkilö ei enää halua puhua kanssasi.
Gameplay osioissa voit tutkia paikkoja, kirjoituksia, kirjoja, käydä kyseleen asioita ihmisiltä, etsiä uusia todisteita/apuvälineitä.

Elikkä jos tämä on yhtään sitä mitä Fahrenheit oli niin tämä tulee olemaan paljon laajempi kuin se. Tarinaa seurataan neljän eri ihmisen kantilta. jos yksi tai kaksi näistä hahmoista kuolee niin peli silti jatkuu. esim joku henkilöistä kuolee niin näissä kuvissa näkyvä poliisi sitten vaikkapa löytää sen kuolleena ja ehkäpä löytää lisää todistusaineistoa. monet kohdat voi pelata aivan eri tavalla riippuen teoistasi, keskusteluistasi ja siitä mitä olet saanut selville tai mitä olet löytänyt. Joten peli ei ole lähellekkään niin yksinkertainen mitä aluksi luulisi.

kaze88: okko pelannu itse peliä vai luotakko vain vähän liikaa kaikkeen hypeen mitä pelistä on annettu

"kaze88: okko pelannu itse peliä vai luotakko vain vähän liikaa kaikkeen hypeen mitä pelistä on annettu"

Emmää tajua miten muka pelattavuuteen liittyvät FAKTAT ovat jotain "hypeen luottamista". Se on ihan faktaa, että Heavy Rainissa on paljon vaihtoehtoja.

Ja mitä tulee tuohon videoon, niin se tosiaan keskittyy melko paljon QTE-kohtauksiin, mutta itse pelissä tuossa saa aluksi tutkailla ympäristöjä rauhassa jonkun aikaa..

"Jotenkin tuntuu, että ihmiset hehkuttavat todella outoja asioita kuten: "se pahis saattaa mennä yhdellä kerralla vaikka keittiöön ja toisella kerralla saattaa tulla suoraan sun piilopaikkaan"... Sitä kutsutaan tekoälyksi (tai random kohtauksiksi) jossa ei mielestäni ole mitään kovin kummallista... Katsotaan nyt mitä sieltä on tulossa, mutta ei tämä nyt ainakaan kovin odotettu ole tässä huushollissa."

Heh, onhan se joo tekoälyä. Mikä on kuitenkin erilaista moniin muihin seikkailupeleihin verrattuna on se, että muissa peleissä tilanne on yleensä se, että AINA tapahtuu samalla tavalla. Murhaaja menee AINA katsomaan televisiota ja sinun tehtävänäsi olisi päästä livahtamaan tämän ohi jotenkin, ettei hän huomaa sinua. Heavy Rainissa tilanne saattaa olla se, että olet jo aikaisemmin pelannut saman kohtauksen ja silloin tyyppi tosiaan meni katsomaan televisiota, mutta tällä kertaa, kun olet jo valmiiksi odottamassa portaiden yläpäässä, murhaaja lähteekin kiipeämään portaita ylös ja sinun pitää tehdä nopeita päätöksiä. Mihin menet piiloon? Eli peli on ennalta-arvaamaton. Tuokaan autoromuttamon kohtaus ei välttämättä etene aina samalla tavalla. Ehkä löydätkin jonkun muun todisteen, että tuo tyyppi on jotenkin osallisena murhassa tai ainakin sen peittelemisessä, jolloin tilannetta seuraava toimintakohtaus saattaa olla täysin eri, jos sellaista edes tulee lainkaan. Saatat myös saada jonkin aivan erilaisen johtolangan, joka heittää sinut pelin edetessä eri paikkaan kuin mihin tuo ihmisjäänteiden löytäminen sinut johdattaa. Tai ehkä tapatkin tuon tyypin tappelemisen ohessa vahingossa, jolloin sinulta PUUTTUU tärkeä johtolanka. Ja peli etenee TAAS erillä tavalla.

frozen9999 olen pelannut Fahrenheit:in läpi, elikkä katsos kun sama kehitystiimi tekee tätä Heavy Rain:iä. Jo aikaoinaan tullut Fahrenheit teki jotain mitä kukaan muu ollut tehnyt, interaktiivisen leffan oikeasti hyvällä ja monipuolisella juonella sekä kiinnostavilla hahmoilla.
Jotta voi oikeasti kritisoida ja kehua Heavy Rain:iä niin täytyy vähän tietää mitä tai minkälaisia pelejä nämä tyypit ovat ennen tehneet.

Fahrenheit aikoinaan kahlattu läpi. Loistava tekele. Mielestäni tämän vuosikymmenen yksi valopilkuista. Toivottavasti onnistuvat myös tässä projektissa samanlaiseen ikimuistoiseen kokemukseen.

Ei vaan kyllä enää näytä, niin hienolta mitä alunperin luvattiin. Mutta kyllä toi pitää hankkia ja kokeilla. Ei viitsi kuitenkaan ihan suoralta kädeltä tyrmätä tota.

Vuoden odotetuimpia pelejä tämä. Hyvältä näyttää jo nyt vaikka keskeneräinen onkin.

Odotetuin peli omalla kohdalla tämä. Olen kaivannut peleiltä enemmän elokuvamaisia kokemuksia ja toivottavasti tämä täyttäisi toiveet. En muista olenko pelannut yhtään nykyaikaista konsolipeliä kahta kertaa läpi, mutta jos tämä peli toimii niin varmaan tulee testailtua miten eri ratkaisut vaikuttavat lopputulokseen.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi