Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Bleszinski selittää kaljujen avaruusjääkärien yleisyyden

Epic Gamesin Cliff Bleszinski selittää Develop-lehden haastattelussa, miksi yhtiön pelimoottoria käytetään pitkälti vanhemmalle yleisölle tarkoitettujen toimintapelien kehittämiseen.

– Mielestäni tämän sukupolven teknologia vain sattuu olemaan todella hyvä renderöimään metalleja, kiviä ja dramaattista valaistusta, minkä takia nähdään paljon pylväitä, palkkeja ja tuhottuja räjähtäneitä alueita, koska siinä bump mapping vain onnistuu hyvin, Bleszinksi kertoo.

Samasta syystä kaljusta avaruusjääkäristä on tullut tämän sukupolven suosituimpia pelisankareita.

– Samaan aikaan tässä sukupolvessa läpikuultavia tehosteita on hyvin hankala tehdä. Siksi kaikki näkevät paljon näitä kaljuja hahmoja ja ihmettelevät, miksi peleissä on niin paljon v***n avaruusjääkäreitä. No, teknologia on hyvä komeilemaan panssareilla eikä kovinkaan hyvä tekemään hiuksia. Siksi meillä on kaljuja avaruusjääkäreitä.

Bleszinski kertoo haastattelussa lisäksi muun muassa pitävänsä Crytekin tarjoamaa kilpailua hyvänä asiana, sillä se pitää Epic Gamesin varpaillaan Unreal Enginen kehittämisen kanssa.

Galleria: 

Kommentit

Koska saadaan 3D karvaa miesten rintaan?? Ei se ole mies eikä mikään jos ei jotain pörrötettävää löydy.

UE3 hiukset ovat saakuran rumia, näyttävät aina metalliselta kypärältä. Pari asiaa aiheuttaa aina mielipahaa peleissä, UE3 ja Havok. Toinen tekee peleistä rumia ja toinen tekee epäuskottavat bugiset fysiikat.

Tuleeko jollekki muulle tosta kuvan herrasta mieleen Randy Couture? =D

Kyllähän tuo Couturelta näyttää :D

Miten olisi mielikuvituksen puute? Kyllä Naughty Dogikin näyttää tekevän peliin hiukset ilman kummoisia vaivoja. UE3:n yleinen käyttö on kyllä pienoinen vitsaus, oli art design vaikka miten erilaista niin aina pelistä näkee, jos siinä on käytetty kyseistä moottoria.

Kalju on seksikäs, älkää valittako. :D

Onneksi on Kojima.

Vain yhdelle miehelle sallitaan avaruuskalju: http://www.scifidimensions.com/Mar00/s5_garibaldi.jpg

Kaikilla muilla se on tyylitöntä. (Paitsi jos on jaffa.)

Toivottavasti seuraavan sukupolven teknologia ei suosi takatukkia.

Kyllä se Picardillekin sopii... :p (Mahewcorolle)

Ja juu lisää karvaa hahmoille vain.

Oliki tutun näkönen hyypiö kuvassa. Selvästi Randy Couturehan se on. Kalju on ihan on siisti (itse oon käyttäny eniten kyseistä hiustyyliä :D), mutta sais olla moppitukkia enemmän kyllä...

Berserker, se onkin jo päällystöä :)

Hehe, totta. :D

Hienommalta nämä nyt näyttävät, kuin perinteiset japanilaiset pastellivärit ja hahmot yli-isoine miekkoineen. Länsimaissa avaruusjääkärit joilla on isot lihakset on in. Japanissa tykätään taas narutopojista joilla on fallosta muotoileva kirves ja uskomaton hyppyrytukka... Ja ylisuuret silmät. Ja korvat. Ja pää. Ja ne tissit.. ei hyvä helvetti.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi