Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Gears of War 2 sai viidennen päivityksen

Epic Games on julkaissut Gears of War 2:een viidennen päivityksen, joka korjailee ja lisäilee pääasiassa moninpeliin liittyviä ongelmia ja ominaisuuksia. Listan uudistuksista voi katsoa uutisen kommenteista.

Kehittäjät jakavat ensi viikonloppuna halloweenin ja päivityksen kunniaksi tuplamäärän kokemuspisteitä moninpelissä. Lisäksi Horde-tilassa joka kymenes aalto koostuu pelkästään boomer-luokan vihollisista, joiden määrää on muutenkin lisätty.

Epic Gamesin Rod Ferguson vihjailee myös, että studiolla on suunnitelmia Gears of War 2:n lähestyvän syntymäpäivän kunniaksi.

Galleria: 

Kommentit

Improvements

Title Update 5 makes these new improvements:

* Adds the ability to view friendly-planted grenades in Tac/Com.
* Removes the cringe caused when a smoke grenade forces a player to drop a meatshield.
* Adds bonus points to the winning leader's score in the Guardian game mode if the leader successfully survives the winning round.
* Changes the postmatch Invite button to only invite former teammates, so a player can create parties more easily instead of trying to create a Private Match that includes both teams from the former match.
* Returns the roadie-run camera movements to the way they were in Gears of War 1 by decreasing the dampening values.

Exploit Fixes

Title Update 5 fixes these possible exploits, where under certain circumstances:

* A player could modify the game's behavior due to a security vulnerability introduced in an earlier title update.
* A player could use a turbo controller to artificially maximize their rate of fire.
* A player could mantle a planted shield in competitive multiplayer to hide inside geometry or to travel outside of the map. The ability to mantle shields was removed in competitive multiplayer but remains in Horde and Campaign.

Title Update 5 also fixes a number of other, lesser-known exploits.

General Fixes

Title Update 5 fixes these other issues as well:

* An issue that contributed to the "sticky walk" problem, where a player's avatar could stutter after the player picks up a weapon.
* An issue that could prevent players from hearing the "boom" telegraph from Boomers.
* An issue that could cause looping audio to continue playing after the player who triggered that sound is killed.
* An issue that could cause multiple names to be highlighted yellow on the scoreboard instead of the name of the player viewing the scoreboard.
* An issue that prevented the game from granting the earned experience points from the fiftieth wave of Horde.
* An issue that caused players at level 100 to see the "congratulations" message after every match.

Title Update 5 also made additional small bug fixes.

Noniin, definitiivistä parannusta.

Eli merkittävimmäthän olivat:
- Guardian-moodissa Leader saa lisäpisteitä selvitessään hengissä = vähemmän rynnistäjiä
- Modattujen ohjaimien esto = sahataistelut huomattavasti reilumpia
- Liikkumisbugin poisto = välillä todella ärsyttävä bugi, joka saa hahmosi vain jyystämään paikoillaan liikkuessa

Mutta ei sanaakaan host-ongelmista tai lagin poistosta. On mahtavaa, että Epic jatkaa jo ennestään loistavan verkkopelin hienosäätöä, mutta kämöön! Keskittykää nyt vaikka siihen itse ongelmaan joka vie Gearsilta pelaajia, eli juurikin lagiin. Eihän nuo pelit loppujen lopuksi mitenkään hirvittävästi lagaa, mutta pienikin viive-ero esimerkiksi haulikkotaistelussa on kriittinen. Tästä syystä verkkokoodin pitäisi olla pelissä luodinkestävä.

Luultavasti tuolle lagille ei voida tehdä mitään merkittävää, ellei koko verkkoodia ronklata merkittävästi uusiksi.

Edelleen ihmetyttää miksi Epic Gamesille oli niin mahdotonta luoda tähän peliin dedikoituja servereitä kun kuitenkin sellaiset löytyvät firman toisesta pelistä eli Unreal Tournament 3:sta. Kaippa tuo netti koodi Gears 2:ssa on niin vaikea korjata, että ei onnistu tehdä päivitystä joka valitsisi hostiksi automaattisesti sen jolla on paras yhteys käytössään. Myöskään se, että peli etsii matseja oman maasi läheltä ei pidä paikkaansa yhtään. Usein tulee vastaan pelaajia jostain Hong Kongista ja muista aasian maista ja tietysti hosti menee aina näistä maista oleville ja kaikkihan voi arvata miten kivaa on pelata Gears 2:sta Hong Kongilaisella hostilla. Tuo Matchmaking pitäisi heivata hevon kuuseen Gears 2:sta ja tuoda takaisin serveri listat ja mieluiten niin, että näet mistä maasta hosti on.

Ja luettavaa niille jotka ehkä vielä ihmettelevät miksi Gears 2 toimii publassa niin paljon huonommin kuin esim Halo 3.

http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=644306

Yksin kertaisti suurin vika on ÄITI Microsoftissa Joko rupesi pihtailemaan! näin olen kuullut ja ymmärtänyt!?

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi