MotoGP 09/10 julkaistaan Xbox 360:lle ja PS3:lle maaliskuun lopulla, mutta pääsuunnittelija Greg Bryant pohtii jo seuraavaan peliin lisättäviä ominaisuuksia.
– MotoGP 09/10:n suhteen emme vielä tarkastelleet Microsoftin Natalia, mutta MotoGP 10/11:n kanssa aiomme tutustua siihen, sillä henkilökohtaisesti uskon sen tulevaisuuteen pään liikkeiden seuraamisessa ajopeleissä. Testasimme PC:n Grand Prix Legends -peliä yhdessä ratin sekä head-tracking-järjestelmän kanssa ja se oli yksi mukaansatempaavimmista kisakokemuksista. Nyt kun teknologia on ulottuvillamme, haluamme todellakin valjastaa sen käyttöön seuraavassa pelissä, Bryant kertoi.
– Olen myös erittäin innoissani siitä, että PS3 tukee tulevaisuudessa 3D-teknologiaa. Kun se yhdistetään mahdollisesti Eye-kameran avulla toteutettavaan head-trackingiin, niin uskon sen olevan jotain aivan mahtavaa, Bryant lisäsi.
Uutta teknologiaa odotellessa voit tutustua tämän vuoden MotoGP-peliin viimeisimmässä trailerissa (kilk).
Kommentit
Mitenhän tuo toimii sitten, jos katso...
Mitenhän tuo toimii sitten, jos katsoo vaikka, sanotaanko, n. 70 astetta oikealle, niin eihän sillon enää nää sitten sitä televisioruutua, niin mitäs hyötyä siitä pään kääntämisestä sitten on? Eli toiko periaatteessa toimii vaan tiettyihin astekulmiin asti (varmaan about 45')..?
Headtrackingilla voidaan poistaa tarv...
Headtrackingilla voidaan poistaa tarve katsetta ohjaavalle tatille,tai muulle näppäimelle. ensin oli ajopeli, ilman kääntyvää katselukulmaa. sitten luotiin ajopeli, sormilla käännettävällä katselukulmalla. Nyt tehdään ajopeli, automaattisesti kääntyvällä katselukulmalla. sanoisin kehityksen suunnan olevan ihan mallillaan.
pienelläkin päänliikkeellä saatava käänne pelinsisällä voi ratkaista kisan tuloksen, esim. ohitus, tai sen blokkaus.
keep them coming, i´d say...
Headtracking toimii kyllä hyvin ratin...
Headtracking toimii kyllä hyvin ratin ja polkimien kanssa, kun mitään ylimääräistä ohjaustattia ei ole. Moottoripyöräpelissä ominaisuus on enemmänkin vain ylimääräinen turhahko ominaisuus.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi