Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Halo: Reach panostaa kilpailulliseen moninpeliin

Shacknews on tuonut julki ensimmäiset konkreettiset yksityiskohdat Halo: Reachin verkkopelistä. Samalla saatiin selitys muutamalle moninpelitrailerissa mainitulle ominaisuudelle.

Reachin verkkopelin valikoissa näkyy jatkuvasti niin kutsuttu Active Roster, joka näyttää Reachia pelaavien kavereiden statuksen ilman konsolin Guide-käyttöliittymään siirtymistä. Mikäli käyttäjä haluaa liittyä ystävälistalla näkyvän pelaajan matsiin, osaa peli siirtää hänet mukaan heti kun se vain on mahdollista.

Ennen matsia pelimuodon ja kartan yhdistelmä äänestetään neljästä vaihtoehdosta. Taistelun tauottua osallistujat pysyvät kasassa ja siirtyvät automaattisesti seuraavaan matsiin, elleivät pelaajat päätä toisin. Peliseuraa ei siis välttämättä haeta uudelleen otteluiden välissä.

Seuranhakujärjestelmä sisältää vapaampien pelimuotojen lisäksi kilpailullisille pelaajille suunnatun, puhtaasti tappomatseihin keskittyvän Arenan. Luvassa on kuukauden mittaisia kausia, joissa pelaajat jaetaan divisiooniin taitotason perusteella. Näin pyritään tarjoamaan pidemmän aikavälin tavoitteita ja vähentämään toissijaisten käyttäjätunnusten luontia.

Halo: Reachin moninpelibeta käynnistyy kolmas toukokuuta. Bungie paljastanee verkkopelistä lisätietoja kiihtyvään tahtiin päivämäärän lähestyessä.

Galleria: 

Kommentit

Kunhan ei liiaksi suorittamiseksi mene. Halo:n moninpeli on ollut aina mukavan rentoa, sekä lämminhenkistä puuhaa. Ei turhaa K/D-ration tuijottelua yms. shaibaa.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi