Ubisoft kehittää seuraavaa Splinter Cell -peliä uudessa torontolaisstudiossaan Jade Raymondin johdolla. Studiolla muhii lisäksi toinen, vielä nimeämätön suurprojekti.
Splinter Cell: Convictionin ydintiimi muutti Torontoon Montrealista. Uusi peli hyödyntää edellistä osaa varten kehitettyä teknologiaa.
– Pelin kehityspaikalla on vaikutus siihen, keneen se vetoaa... Kun sitä ajattelee näin, Splinter Cell -sarja sopii mielestäni Torontoon, Assassin's Creedin tuottajanakin toiminut Raymond kertoo Gamasutralle.
Ubisoftin tavoitteena on kerätä Torontoon 800 työntekijää kymmenen vuoden sisällä. Studio keskittyy pelkästään Splinter Cellin kaltaisiin suuriin projekteihin, minkä pitäisi Raymondin mukaan edesauttaa tarvittavan tieto-taidon houkuttelemista.
Kommentit
Onkos se nyt sitten niin, että tuleva...
Onkos se nyt sitten niin, että tuleva Splinter Celli saattaa nähdä päivänvalon myös mustalla monoliitilla ? :o
Suattaapi hyvinki tulla, enkä ihmette...
Suattaapi hyvinki tulla, enkä ihmettelisi, jos tuo Convictionikin jossain vaiheessa sinne suuntaan putkahtaisi.
Tits or GTFO!
Tits or GTFO!
Conviction oli "suoraviivaisuudestaan...
Conviction oli "suoraviivaisuudestaan" huolimatta varsin loistava peli. Itse pidin erittäin paljon "bätmänimäisestä" pelattavuudesta, eikä arcademaisuus ollut ollenkaan huono asia.
Missä kuvat Jadesta!?
Missä kuvat Jadesta!?
Kyllähän tuossa lopussa annettiin väh...
Kyllähän tuossa lopussa annettiin vähän kuvaa, että homma jatkuu. Mutta miten?
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi