Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

NFS: Hot Pursuit nelinkertainen Burnout Paradiseen verrattuna

Criterionin Matt Webster kertoo Need for Speed: Hot Pursuitin pelialueen olevan noin nelinkertainen verrattuna studion edelliseen kaahailuun, Burnout Paradiseen.

– Mukana on reilusti yli 160 kilometriä päällystettyjä teitä ja 30-40 prosenttia enemmän maasto- ja oikaisualueita. Olemme avanneet paljon tilaa kilpailuille ja takaa-ajoille, kun pelaat verkossa toisten ohjaamia poliiseja vastaan. Öisin voit vain sammuttaa autosi valot ja piileskellä puskien takana, Webster kertoi.

Marraskuun 18. päivä ilmestyvän Need for Speed: Hot Pursuitin uusimman trailerin läydät taas KonsoliFIN Mediasta (klik).

Galleria: 

Kommentit

Hmm, juttu olikin vähän tutun oloista: http://www.konsolifin.net/playstation/uutiset/7359/

Olkoon nyt kuitenkin...

:-D

Onhan se hienoa kun teknologia kehittyy, niin kasvaa peli aluekin... voisin pitää tätä sekä hyvänä (paljon paikkoja, ei olla vangittu yhteen kortteliin) että huononakin (liian paljon muistettavaa, mikäli tulee siis tarpeeseen) asiana.

Sitten vain jännittämään miten peluu sujuu omissa käsissä.

Yaaaay, NFS menee takas kunnon poliisijahteihin \o/ (News for me)

Mut hmmmm, moneskos Need For Speed: Hot Pursuit tää jo on? Siis... onko sen nimi täysin ilman mitään jatko-osanumeroa? Hankaloittaapi googlailua :D

@Sarkasmi: No hyvä ettei "uutinen" ihan hukkaan mennyt. :)
Tämä on vasta kolmas NFS: Hot Pursuit. Edellisestä on aikaa kahdeksan vuotta, joten päättivät kai unohtaa järjestysnumeron.

Näyttäisi, että Burnoutin hajoamismallinnuksesta ollaan tässä luovuttu.

"Öisin voit vain sammuttaa autosi valot ja piileskellä puskien takana" Tuskin maltan odottaa että pääsen piileskelemään puskissa ajopelissä.... not.

@phl: Höps! Tähän pitäisi saada vaan Monkeyt/pappa-Tunturit vs. Poliisi Transit/Transporter -moodi, niin johan päästäis teinitunnelmaan. :D

Koskas ohjelmoijat oppivat, ettei se koko, vaan miten sitä käytetään.

Kunhan ei vain tapahtuisi samaa, kuin mitä Fuelille aikanaan... Laatu korvaa määrän, aina.

Jep samaa mieltä että laatu korvaa määrään, eka hiotaan peli täysin kuntoon ennen kuin aletaan miettimään juuri esim turhan suurta pelialuetta.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi