Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Remedyn kanssa keskusteltiin Max Payne 3:sta

Rockstar Gamesin Jeronimo Barrera on paljastanut, että Max Payne 3:n kehityksen yhteydessä käytiin keskusteluja myös sarjan luoneen suomalaisen Remedy Entertainmentin kanssa.

– Maxin ydinelementeistä kiinnipitäminen oli aina tärkeää ja siitä itse asiassa keskustelimme Remedyn kanssa kehityksen aikana. Peli on uskollinen alkuperäisille peleille pelattavuuden, estetiikan, visuaalisuuden ja kerronnan suhteen, vaikka se käyttääkin hyväkseen viimeisen yhdeksän vuoden editystä pelinkehityksessä, Barrera kertoi.

– Toki tapahtumapaikka on vaihtunut märästä tai lumisesta, korruptoituneesta New Yorkista joskus yhtä märkään ja yhtä korruptoituneeseen nykypäivän Brasiliaan, mutta muuten en usko niiden paljoa eroavan toisistaan, Barrera jatkoi ja mainitsi muun muassa bullet-timen, Maxin pään sisäisten yksinpuheluiden ja sarjakuvamaisten välinäytösten olevan mukana.

Ensi vuoden maaliskuulle tähtäävän Max Payne 3:n tarina jatkuu melko monta vuotta Max Payne 2:n tapahtumien jälkeen, jolloin Max työskentelee yksityisenä vartijana Sao Paolossa. Kaljusta huolestuneita rauhoitellaan sillä, ettei Max ole nyt kuitenkaan niin paljoa vanhempi, vaan hän on ajanut hiuksensa pois.

Galleria: 

Kommentit

"Kaljusta huolestuneita rauhoitellaan sillä, ettei Max ole nyt kuitenkaan niin paljoa vanhempi, vaan hän on ajanut hiuksensa pois."

Miten tämä on yhtään parempi asia, kalju se on silti ja piste!

0% kiinostus tällä hetkellä kyseistä peliä kohtaan.. Eikä tää pelkästään johu siittä että Rockstars kyseistä peliä tekee.

Jos Max Payne 4 tulee, niin hiuksien on parasta olla päässä.
Kyllä tukan voi anteeksi antaa, ja viidakon jos tärkeimmät asiat on mukana ja ne tehdään hyvin.

Itse suurena Max Payne fanina odotan tätä kyllä mielenkiinnolla. Oli hiukset päässä tai ei. Ehdottomasti kokeilunarvoinen tekele ainakin, toivottavasti toki parempikin.

Kiinnostus pohjamudissa. Molemmat Max Paynet loistavia juurikin tämän film noir -tyylin ansiosta. Aurinkoa ja hiekkarantoja Max Paynessä? Ei kiitos.

Slobber: "Aurinkoa ja hiekkarantoja Max Paynessä? Ei kiitos."

New York:
http://bit.ly/cM3Glv
http://bit.ly/qdJMgK

Sao Paulo:
http://bit.ly/oSzgUo
http://bit.ly/nKageP

Yhteenveto: Ei New York ole pelkästään synkkä ja luminen noir-kaupunki, kyllä sielläkin aurinko paistaa. Aivan sama pätee Sao Pauloon: ei siellä aurinko paista pitkin päivää. Max Payne (ykkönen, kakkosesta en tiedä) nyt kun sattui tapahtumaan ajallisesti yhden lumisen yön aikana NY:ssä, aivan kuin Sao Paulossakin ei voisi olla pimeää koko pelin ajan (näin ei kuitenkaan ole, mutta tuskin tuolla koko ajan jossain viidakoissa hypitään).

Hei nörtit. Ihan sama missä maastossa liikutaan ja onko kaljupää. Kunhan toiminta olisi täyttä rautaa.

anaconda: Hei casuali! Peli ei ole ainoastaan pelimekaniikkoja ja tarinankerrontatekniikkoja (samoilla tekniikoilla voi kertoa ihan eri tarinan), peliin kuuluu myös atmosfääri joka rakentuu m.m tarinasta (Max Payne 3 on tarinaltaan lähellä Man on Fire elokuvaa ja aika eri juttu kuin Remedyn tuotokset) ja tapahtumapaikoista (jotka ovat tunnelmaltaan AIVAN eri perua kuin Remedyn tuotokset).

Tähän asti esiin tulleista kuvista ja trailerista voimme todeta että Max Payne 4:ssa paistaa aurinko, tarina on perus kostotarina ja Max Payne ei näytä itseltään edes hiukset päässä ja parta ajettuna.

Voi hellanlettas näitä juttuja sentään. Eli jos tukkamalli, kaupunki ja päivänaika muuttuu, peli ei voi olla hyvä?

Ja Slobberille vielä ihan erikseen: film noir- tyylinen voi olla ilmankin että vettä sataa takinkauluksesta sisään 24/7. Chinatownkaan ei aivan hirmuisen pimeä elokuva ole noin kokonaisuutena, ja Los Angelesissa taitaa olla pari biitsiäkin.

Ahdasmielisyys + ennakkoluulot = peliharrastaja.

"Voi ei! Max on vanha ja kalju. paska peli - en pelaa"

"Voi hellanlettas näitä juttuja sentään. Eli jos tukkamalli, kaupunki ja päivänaika muuttuu, peli ei voi olla hyvä?"

Ei, vaan pointti on ettei se enää ole "Max Payne". Jengi varmasti ymmärtää bisneskuvioita sen verran, että Max Payne on jo hyväksi havaittu IP, josta aikoinaan on maksettu useampi miltsi. Sitä pitää hyödyntää, vaikka itse pelillä olisi aika vähän tekemistä vanhempien pelien kanssa.

Max Payne 3 on oikeastaan Man on Fire 2.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi