Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Kummisedästä on moneksi

Analyytikko Todd Greenwald on paljastanut Electronic Artsin hakevan The Godfather -pelin kehityksen aiheuttamiin kuluihin säästöjä käyttämällä samaa pelimoottoria viidessä eri pelisarjassa.

Ensimmäinen samalle tekniikalle rakennettu peli on The Simpsons, joka julkaistaan PlayStation 3:lle, Xbox 360:lle, PlayStation 2:lle, Wiille, DS:lle ja PSP:lle ensi syksynä. Myös The Godfather on saamassa jatkoa, mutta sen aikataulusta ei ole vielä tietoa, kuten ei myöskään muista pelimoottoria käyttävistä peleistä.

Galleria: 

Kommentit

Sääli vaan että tekniikka oli vanhentunutta jo Godfatherissa (ainakin uusilla koneilla).. :(

itse pidin godfather (xbox:lla) ihan pätevänä pelinä, mutta esim ohjaus oli sieltä syvältä (vaikka ei gameenginen ongelma niinkään), joten toivotaan että ovat sentään vähän parannelleet ominaisuuksia, muuten kyllä kiroan EA:n syvyyksiin (taas kerran)

mutta EA:n tuntien ei kyllä tule vakuuttamaan tämä päätös (esim. Battlefield 2 & 2142 päätös)

Itsekin pidin Godfatherista melko paljon vielä x360:kin, mutta verrattuna esim. saman lajityypin Saints Rowhun graafinen ilme oli valovuosia jäljessä. Eivätkä EA:n osakkeet ainakaan nousussa ole kunhan GTAIV saapuu puhdistamaan pöydän.

ja tota ennenkö ne on sitten tehny uuden enginen joka peliin ?

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi