"Reaaliaikastrategioiden lähtölaukauksena voidaan pitää edesmenneen Westwood Studiosin klassikkotuotos Dune 2:ta. Kauan ennen kuin Starcraft tai Command & Conquer olivat edes pilke suunnittelijoidensa hiirenkulmassa, Dune 2 loi sapluunan, jota yhä seurataan." Näin alkaa vuonna 2016 julkaistu Retromuistelo-tekstimme, joka kertoo miksi Dune 2 oli aikoinaan niin kova sana.
Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Nostettava:
Kirjaudu kommentoidaksesi
Lisää sisältöä
- The Punisher ei ollut sieltä huonoimmasta päästä (26.01.2022 - 17:21)
- Kun Michael Pachter antoi meille ohjeita fanipoikia varten (17.01.2022 - 09:34)
- Olikos se 3D haitallista silmille ja terveydelle? (07.01.2022 - 21:31)
- Dune 2 oli aikoinaan kova peli (31.12.2021 - 14:56)
- Väärin julkaistu konsoli (21.12.2021 - 07:56)
- Kohta se korvamato soi taas päässä (28.11.2021 - 21:16)
- Ei ole Ronda Rousey vielä tähdittänyt Metroid-elokuvaa (11.11.2021 - 10:10)