Vuonna 2007, kun videopelien trophyt, pystit, saavutukset ja muut eivät vielä olleet yhtä yleisiä kuin nykyään, tehtiin niistä tutkimus. Sen perusteella julkaisut, joissa moisia kannustimia oli, myivät paremmin kuin nimikkeet ilman niitä. Mikähän lie tilanne nykyään? Klikkaa oheista kuvaa lukeaksesi tarkemmin männävuosien tutkimuksesta.
Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Kirjaudu kommentoidaksesi
Lisää sisältöä
- GTA täytti 25 vuotta (30.11.2022 - 13:58)
- Epäkatu-uskottavin kaahailupeli täytti 25 vuotta (24.11.2022 - 10:42)
- Lisää lisenssipelejä! (16.11.2022 - 13:37)
- Saavutukset parantavat pelien menestystä, väittivät aikoinaan (09.11.2022 - 21:24)
- Tästä miehestä se tuleva Gran Turismo -elokuva kertoo (02.11.2022 - 09:21)
- Maatilan possut ovat söpöimpiä (24.10.2022 - 09:53)
- 15 vuotta sitten: Haloa syytettiin huonoista lipputuloista (16.10.2022 - 20:54)