Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Silicon Knights sai tarpeekseen Unreal Engine 3:sta?

Tämän vuoden E3-messujen epäonnistujiin lukeutunut Silicon Knights on huhujen mukaan ryhtynyt radikaaleihin toimenpiteisiin Too Human -pelinsä parantamiseksi.

Verkkojulkaisu Advanced Media Networkin nimetön lähde väittää, että studio korvaisi projektin nykyisen pelimoottorin osittain tai kokonaisuudessaan omalla teknologiallaan. Too Human on yksi monista Unreal Engine 3:een tukeutuvista peleistä. Syynä muutokseen olisi tiettävästi Epic Gamesin teknologian käytettävyys- ja laatuongelmat.

Silicon Knights ei ole toistaiseksi suostunut kommentoimaan asiaa.

Ensi vuoden alkupuolen julkaisuun tähtäävä Too Human on scifi-toimintapeli, jossa pelaaja ottaa osaa ihmisten ja koneiden väliseen sotaan cyber-jumala Baldurin saappaissa. Silicon Knights käynnisti projektin jo ensimmäisellä PlayStationilla, minkä jälkeen se on siirtynyt GameCuben kautta Xbox 360:lle. Nykyisin pelistä kaavaillaan kokonaista trilogiaa.

Galleria: 

Kommentit

Luulenpa että muutos on vain osittainen, sillä uuden enginen rakentaminen alusta asti veisi aikaa ja silti siinä jouduittaisiin noudattamaan tiettyjä rajoja että jo luotu materiaali on yhteensopivaa. 3D Realms teki lähes saman ratkaisun Duke Nukem Foreverin kanssa, kirjoitti lähes kaiken uudestaan, mutta en usko että silikooni ritarit tähän ryhtyvät.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi