Wiin sanotaan olevan uusistsa konsoleista se, jolle on reilusti halvinta kehittää, mutta kyllä sitä rahaa silti palaa.
Näyttää nimittäin siltä, että Ubisoftilta Nintendon konsolin julkaisun lippulaivapeliksi suunnattun Red Steelin kehityskustannukset nousevat lopulta 12,75 miljoonaan dollariin. Kehittäjien mukaan peli tarjoaa 13 tuntia miekkailun- ja luodintäyteistä toimintaa.
Joidenkin lähteiden mukaan Wiin kehityskustannukset ovat kuitenkin vain 25-50 prosenttia Xbox 360:n ja PS3:n vastaavista.
Kommentit
Vain 13 tuntia pelattavaa?
Vain 13 tuntia pelattavaa?
"Vain 13 tuntia pelattavaa?" Minä ...
"Vain 13 tuntia pelattavaa?"
Minä ainakin otan mieluummin 13 tuntia laatua kuin 30 tuntia pidennettyä jöötiä.
Eikös tuo ole aika tavallinen kesto p...
Eikös tuo ole aika tavallinen kesto perusräiskinnälle? Kai tässä nyt kuitenkin nettipeli on mukana, että vastinetta euroille saa myös sitä kautta?
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi