Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Gaijin Gamesin (Bit. Trip -pelisarja) toimitusjohtaja ja pelisuunnittelija Alex Neuse päättelee eurooppalaisten WiiWare-kehittäjien suuren lukumäärän johtuvan siitä, että rapakon tällä puolen kehittäjät keskittyvät itse peliin grafiikka- ja prosessoritehojen sijaan. WiiWare-pelien kokorajoitus (40 mb) on aiheuttanut joillekin kehittäjille päänvaivaa.

- Eurooppalaiset kehittäjät ovat todellakin hypänneet WiiWare-kelkkaan. Sitä ei ole tapahtunut Amerikassa koska monet pelaajat ovat vain keskittyneet prosessoritehojen ja grafiikkojen rajojen venyttämiseen. Se on sääli, sillä minusta hieno peli on vain hieno peli eikä sen tarvitse olla pramean näköinen, Neuse manaa ja tietää mistä puhuu, sillä Gaijin Gamesin ylistetyn Bit. Trip -pelisarjan grafiikat muistuttavat Atari 2600 -aikakauden tuotoksia.

KonsoliFIN haastatteli Alex Neusea ennen Bit. Trip Beatin julkaisua. Lue haastattelu täältä.

Galleria: 

Kommentit

Mitäs WiiWare pelejä tulikaan Euroopasta?

NyxQuest Espanjasta
Swords and Soldiers Hollannista
Colorz Ranskasta
Lead the Meerkats Suomesta

Onhan se totta..

"hieno peli on vain hieno peli eikä sen tarvitse olla pramean näköinen" Näin on mutta kyseinen hieno pelikin olisi vielä hienompi prameammilla grafiikoilla. :)

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi