Ubisoft julkaisi uusia ruutukaappauksia toiseen maailmansotaan sijoittuvasta FPS-räiskinnästä Brothers In Arms: Hell's Highway, joka ilmestyy Suomen pelikauppoihin kaikille kotikonsoleille sekä PC:lle 28. päivä heinäkuuta.
Neljänteen osaansa ehättänyt realismihakuinen sotarymistely lupailee tuovansa ensimmäistä kertaa nykykonsoleille todellisen WW2-kokemuksen peliä varta vasten optimoidun Unreal Engine 3 -grafiikkamoottorin sekä korkealaatuisen kuusikanavaisen monikanavaääniraidan kautta.
Aiemmista osista tuttua joukkuepohjaisuutta tehostetaan uusilla komennettavilla yksiköillä, kuten suojatulta antavilla konekiväärimiehillä, rakennuksia ja tankkeja tuhoavilla sinkomiehillä sekä kantaman päästä vihulaisjoukkoja pehmittävillä kranaatinheitinmiehillä. Yksiköt auttavat myös aktiivisemmin toisiaan muun muassa panostenvaihdon sekä haavoittuneiden hoidossa.
Pelaaja ohjastaa jälleen jenkkisotilas Matt Bakeria sekä muita 101. laskuvarjodivisioonan jääkäreitä, mutta hyppyreissut vievät tällä kertaa operaatio Market Gardeniin, toisen maailmansodan suurimpaan laskuvarjojoukkojen operaatioon ja Hell's Highway -reitin raivaustalkoisiin sodan päättämiseksi. Peliä kehittää edellisosien tapaan korkeatasoisista julkaisuistaan tunnettu Gearbox Software.
Kommentit
BIA-sarjan pohdiskelevat päähehkilöt ...
BIA-sarjan pohdiskelevat päähehkilöt (mm. Matt Baker) ja "Band of Brothers / Taistelutoverit" -tyylinen yleisfiilistely tuovat mukavaa vaihtelua tarjonnalla kyllästetyn lajityypin usein kovin polleaan testosteronipaatosteluun.
Samoin audiovisuaalinen toteutus on taisteluiden keskellä ollut aina varsin intiimi ja intensiivinen kokemus, vaikkei putkimaisesta kenttäsuunnittelusta ja saman kaavan taisteluskenaarioista ollakaan päästy vielä eroon. Aiemmissa osissa on harmittanut eritoten koko pelin pointti, aseveljeyden merkitys, joka ei kuolleiden tovereiden tilalle automaagisesti tulleiden täydennysmiesten kautta ole juuri välittynyt.
Toivottavasti uusin aseveljeys toisi tähän ja muutamiin muihin epäkohtiin parannusta, kuten lehdistötiedote antaa ymmärtää. Hang in there, mate! I will come for you!
muutama kuvatus lupaili kivannäköistä...
muutama kuvatus lupaili kivannäköistä menoa,
muutama taas näytti vasta yrjötyltä taksarilta.
mutta silti pieni osa minusta alkoi kiinnostumaan pelistä enemmältikin,
myös aselaji lämmittää mieltä, löytyipä yhdestä kuvasta tutunoloinen savukeaskikin..
mitä tuo Battlefieldin kuva tuola tek...
mitä tuo Battlefieldin kuva tuola tekee??
http://www.konsolifin.net/ylli/upload/uutiset/xbox/1210724445_brothersin...
------
Vastaus: Aamuyöllinen laaduntarkkailu kuvien latailussa harittanut. =) Kuva poistettu. -Corca
Toivottavasti Gearbox ei petä. Peliä ...
Toivottavasti Gearbox ei petä. Peliä on kehitetty ja odotettu niin kauan, että kyseessä saa olla jotain hienoa. Ainakin aiemmat BiA:t ovat olleet todella nannaa!
Jo tuo että pelissä on mukana vihreit...
Jo tuo että pelissä on mukana vihreitä maisemia nostattaa fiiliksiä vähän, pelimekaniikka toimi edellisissä osissa hyvin..
Ja videoiden perusteella kerrankin jatko-osa mikä ei ole pelkkä grafiikkapäivitys.
Hyvältä vaikuttaa :P
Ensimmäinen Brothers in arms: road to...
Ensimmäinen Brothers in arms: road to hill 30 (tai joku tommonen) oli kyllä hemmetin hyvä peli ja tätä odottelen innolla
Kaikki BIA:t ostettu ja pakko kai täm...
Kaikki BIA:t ostettu ja pakko kai tämäkin on ostaa. Taattua laatua.
Kerrankin on sotapelissä väriä mukana...
Kerrankin on sotapelissä väriä mukana eli ainakin maisemat näyttävät hyviltä.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi