Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Muutama vuosi takaperin julkaistu kauhuräiskintä Hunt: Showdown jatkaa kaikessa hiljaisuudessa pienten menestymisten sarjaa.

Crysis-pelien kehittäjien western-henkinen toimintapeli rikkoi vastikään uuden ennätyksen miltein neljänkymmenentuhannen samanaikaisella pelaajamäärällä. Vaikka luku ei tavoita Steamin suosituimpia julkaisuja, kyseessä on silti kiitettävä saavutus pienen budjetin indie-julkaisulle. Vanhemmat julkaisut myös harvemmin rikkovat pelaajamäärien ennätyksiä vuosia julkaisun jälkeen, ellei muutamia harvinaisuuksia lasketa. Normaalisti Hunt: Showdownin pelaajaluvut pyörivät jossain kymmenien tuhansien samanaikaisten pelaajien alueella. Railakkaan nousun syyksi kiitellään vastikään käynnistynyttä Serpent Moon -tapahtumaa, joka juhlistaa pelin uuden sisällön julkaisua.

Hunt: Showdown on kilpailullinen ensimmäisen persoonan palkkionmetsästyspeli, joka yhdistelee Resident Evil -tyylistä selviytymiskauhua lännenelokuvista lainattuun estetiikkaan ja battle royale -elementteihin. Vuoden 1895 Louisianaan sijoittuvassa toiminnassa kamppailaan niin pelaajia kuin tietokoneen ohjaamia hirviöitä vastaan, joko yksin tai kahden–kolmen hengen tiimeissä.

PC:lle, Xboxille ja PlayStationille julkaistusta moninpelistä löytyy myös KonsoliFINin arvio luettavaksi täältä.

Kirjaudu kommentoidaksesi