Silicon Knightsin Too Human -trilogia ei ole kokemassa radikaaleja muutoksia, studion johtaja Denis Dyack vakuutti eilen virallisessa lausunnossaan. Hänen mukaansa trilogian ensimmäinen osa ”edistyy oikein hyvin”.
Kannanotto on vastaus verkossa liikkuneille huhuille Too Humanin ongelmalliseksi väitetyn Unreal Engine 3 -ytimen muokkaamisesta tai korvaamisesta. Pelimoottorin vaihto kesken kiivaimman kehitystyön voisi viivästyttää tuotteen julkaisua tuntuvasti.
- Huhut Unreal Engine 3:n täydellisestä hylkäämisestä ja Too Humanin julkaisun merkittävästä myöhästymisestä ovat vääriä, Dyack selvitti.
Hänen sanavalintansa eivät kuitenkaan sulje pois pelimoottorin parantelun ja lievän viivästyksen mahdollisuutta. Too Humania odotettiin vielä alkuvuodesta joulumarkkinoille, mutta tämän hetkisten tietojen valossa julkaisu tapahtunee vuoden 2007 ensimmäisellä puoliskolla.