Kotakun liveblogi Konamin pressitilaisuudesta kertoi hetki sitten seuraavaa Castlevania Judgmentista:
Koji Igarashi kutsuu peliä "3D versus" -toimintapeliksi. Igarashi toivoo myös että pelaajatkin pitävät sitä sellaisena, koska pelissä voi liikkua täydet 360 astetta. 14 pelattavaa hahmoa sisältävästä Castlevania Judgmentista tuli tämän kaltainen peli, "koska Wiimotella ruoskiminen tunnin ajan tavallisessa toimintapelissä olisi liian väsyttävää".
Kotakun Leigh Alexander mainitsee pelin ulkoasun olevan "cool" ja "rad". Castlevania Judgmentin taiteesta vastaa manga-artisti Obata. Mukana on paljon muistumia vanhoista Castlevania-nimikkeistä. Kohteita tuhoamalla saa esimerkiksi kerättyä perinteiseen tapaan sydämiä.
Ohjauksesta: Nunchukin Z-napilla puolustaudutaan ja C-napilla hypätään. Wiimoten B-napilla hyökätään. "Strong attack" tapahtuu painamalla B-nappia samaan aikaan kuin ravistetaan Nunchukia. A- ja B-nappeja pitämällä pohjassa pelissä voidaan heitellä ympäristössä olevia esineitä.
Kommentit
Seuraava.
Seuraava.
Tämä projekti kyllä vaikuttaa mielenk...
Tämä projekti kyllä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Saapas näkee mitä siitä sitten loppujenlopuksi tulee.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi