Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

E3 2009: Miyamoto pyyteli anteeksi Pikmin 3:n puuttumista E3:ssa

Shigeru Miyamoto pyysi anteeksi lehdistöltä, koska Pikminin kolmatta osaa ei esitelty E3-messuilla. Syynä on kehittäjätiimin työskentely Nintendon muiden pelien parissa. Tällä hetkellä Pikminiä kehittävä joukko ei ole kovin suuri.

Peli edistyy kuitenkin hyvää vauhtia ja Miyamoto lupaili myös Pikmin 3:een yksinkertaista ohjattavuutta ja sisällöllistä syvyyttä.

Galleria: 

Kommentit

Olisi voinut pyydellä anteeksi paljon muutakin....

[Trolliprovo]Okei, siellä oli Mario, Mario ja Mario... Sitten marsitettiin Zeldaa ja vielä Metroidia päälle.... VAU, omaperäistä ja niin kekseliästä.[/Trolliprovo]

Pitäisi periaatteessa olla tyytyväinen, varsinkin kun Nintendo marsitti kaikki "suuret nimikkeensä" estraadille, mutta kuitenkin siitä touhusta puuttuu nyt se joku... Viime vuodesta ei ollut kuin yksi suunta ja siinä sentäs onnistuttiin, mutta jotenkin tuo 300 miljoonan Casual-pelaajan metsästys ja sitä seuraava "pelien yksinkertaistaminen" ei voi olla kestävää pitkällä aikavälillä.

Wii Vitality Sensor, ei helv...

^ Hahhah, jaa että sellaista :D

Hankipas ihan suosilla se Wii, taisi sen verran esitys hotsittaa :)

Pikmin ei kauheasti itseä kiinnosta, niin eipä tuossa mitään. Uudesta Zeldasta olisi ollut kiva nähdä jotakin, mutta ei pidä hoputtaa :)

Oli Nintendolla ihan OK show, vaikka kyllä välillä hieman tylsäksi meni (Wiifit Plus, Vitality Sensor yms) mutta loppupuoliskolla tulikin sitten kaikkea jännää yhdellä ryminällä. Olisi tosin voitu keskittyä joihinkin peleihin enemmän kuin vain pelkän trailerin näyttämiseen... Esim The Conduit tuntui siltä että se tuli ja meni aikalailla yhdessä hujauksessa, mutta onpa siitä jo tietoa saatu ihan kiitettävästi. Metroidi jäi kyllä kiinnostamaan :)

"mutta jotenkin tuo 300 miljoonan Casual-pelaajan metsästys ja sitä seuraava "pelien yksinkertaistaminen" ei voi olla kestävää pitkällä aikavälillä."

Nintendohan puhui juuri siitä, että pelien vaikeustason kasvaminen ei voi olla kestävää pitkällä aikavälillä (tästä olen täysin samaa mieltä). Sekä siitä että jokainen on joskus ollut aloitteleva pelaaja. Eli kyllä Nintendo hakee peleistään sellaista välimuotoa, että aloitteleva ja kovispelaaja voi pelata samaa peliä.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi