Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Gearbox perustelee Brothers in Armsin viivästelyä

Gearbox Softwaren Jeramy Cooke selittää MTV Multiplayerin haastattelussa, miksi Brothers in Arms: Hell's Highway viivästyi lähes kaksi vuotta alkuperäisestä aikataulustaan.

Cooken mukaan siirtyminen monialustakehitykseen toi lisää mutkia matkaan. Gearbox lisensoi Epicin Unreal Engine 3:n helpottamaan prosessia, mutta pelimoottoriin tehtävät muutokset osoittautuivatkin odotettua vaikeammaksi.

- Sitä tavallaan olettaa valmista ohjelmistoa ostettaessa, että pääset heti vauhtiin kaikilla alustoilla. Teimme paljon pelimoottoriin paljon muutoksia, joihin alustat reagoivat eri tavoilla, Cooke selitti.

Erityisiä hankaluuksia Gearboxille tuotti PlayStation 3, sillä yhtiö oli aina aikaisemmissa projekteissa ulkoistanut PlayStation-kehitystyön, eikä kehittäjillä ollut näin ollut omaa kokemusta Sonyn laitteista. Muutenkin alustojen väillä on Cooken mielestä huomattavia erojal

- Laitteiden välillä on valtavia eroja: et voi tietää, onko Xbox-pelaajalla kiintolevyä, mutta PlayStation-pelaajalla sellainen on. Yhdessä laitteessa on kahdeksan ydintä, toisessa neljä ja puoli sekä joillakin PC-käyttäjillä on... kuka tietää, kuinka monta?

Uusin Brothers in Arms julkistettiin alun perin vuoden 2006 huhtikuussa, jolloin sen luvattiin valmistuvan joulumarkkinoille. Pelin PS3- ja Xbox 360 -versiot päätyvät kauppojen hyllyille kuitenkin vasta ensi viikolla, ja PC-painos seuraa perässä seuraavalla viikolla.

Galleria: 

Kommentit

olen lähes samaa mieltä onhan se hankala tietää onko xo pelaajilla kovalevy malli vai ei no se siitä mutta odotan peliä vesi kielellä mutta en osta julkaisussa kumminkaan no ehkä ens vuoden puolella

Tätä peliä on jo odoteltu pari vuotta, joten toivottavasti odotus palkitaan.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi