Computer and Video Games välittää Game Informer -lehden paljastamat yksityiskohdat Microsoftin ja Epic Gamesin Gears of War 2:sta. Luvassa on tuttua toimintaa isompana, parempana ja komeampana.
Jatko-osan tapahtumat alkavat kuusi kuukautta ensimmäisen pelin lopetuksen jälkeen. Ihmiset ovat nousseet takaisin jaloilleen taistelussa Locustia vastaan ja pistävät silmään hyökkäysvaihteen.
Odotettavissa on siis taisteluja maanalaisissa luolissa, mutta tällä kertaa luolastojen luvataan tarjoavan paljon enemmän etenemisvaihtoja.
Pelimekaniikkaan ei ilmeisesti ole tehty merkittäviä muutoksia, joten toiminta perustuu edelleen suojassa pysyttelemiseen. Peli hyödyntää täysin Unreal Engine 3:n päivitettyjä ominaisuuksia.
Gears of War 2:n tarinan on kirjoittanut kirjailija Joshua Ortega. Kerrontaan on kiinnitetty enemmän huomiota, eikä mukana ole lupauksien mukaan enää pakotettuja kävelyosuuksia. Juonikuvioihin kuuluvat vanhoista parroista sankarin ohella ainakin Cole ja Baird, mutta pelissä nähdään myös uusia hahmoja, joihin kuuluu muun muassa lapsensa menettänyt Maria Santiago.
Uusista vihulaisista Game Informer esittelee Locust Kantukset, jotka messuavat vihollislinjojen takariveissä munkkimaisesti. Omien hyökkäystensä ohella Kantukset kykenevät herättämään kuolleita tovereitaan. Luvassa on myös entistä hurjempia monstereita, jotka Cliff Bleszinskin mukaan saavat Brumakit näyttämään pandavauvoilta.
Kasvavaa uhkaa vastaan taistellakseen GOC-joukot saavat arsenaaliinsa ainakin jättimäisen Centaur-tankin.
Moninpelistä ei vielä paljastettu paljoa, mutta ainakin yhteistyöominaisuuksia luvataan laajennettavan merkittävästi ensimmäisestä osasta. Pelaajat voivat esimerkiksi valita kullekin osallistujalle oman vaikeustasonsa.
Kommentit
"Oma vaikeusaste jokaiselle pelaajall...
"Oma vaikeusaste jokaiselle pelaajalle"- Meinaakohan tuo sitä että viholliset kestävät enemmän sen luoteja ja pelihahmo vähemmän, jolla on se isompi vaikeusaste?
Vaikeus joka perustuu osumien määrään on aika tylsää muutenkin, joten toivon että asia ei ole näin.
GOW ykkösen perusteella hyvä uudistus...
GOW ykkösen perusteella hyvä uudistus vois olla Host:n vähennetty kestävyys (vanhoilla termeillä: energia). Sitte vaan joku achievement jonka saa 10000 hostatulla matsilla.
Berserker. Ainut mahdollisuus tuon li...
Berserker. Ainut mahdollisuus tuon lisäksi taitaakin olla sitten että viholliset ampuu vähemmän helpommalla vaikeustasolla olevia ja enemmän niitä joilla on isompi vaikeustaso, ja tuo Symbolian mainitsema juttu.
Jeps. Katsotaan nytten, kuulostaa aik...
Jeps. Katsotaan nytten, kuulostaa aika oudolle, olisi kiva nähdä yksityis-kohtia tästä. :)
Luulisin että kokeneemmalla tulee ole...
Luulisin että kokeneemmalla tulee olemaan vaan vähemmän energiaa ja niukemmat lippaat ja isoimpia paukkuja ei voikkaa paukutella :D Iha hyvä idea, mut kiinnostaas tietää enemmä tästä.. toivottavasti messuilla tulee paljo enemmä infoa
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi