Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

God of War III maaliskuun ykkönen Jenkeissä

NPD Groupin kokoaman Yhdysvaltain pelilistan kärkeen nousi God of War III. Toiseksi yli Pokémon SoulSilver, kun HeartGold-painos jäi viidenneksi.

PS3:n Final Fantasy XIII otti viimeisen mitalisijan X360-version jäädessä kuudenneksi. Battlefield: Bad Company 2:n kohdalla X360-versio nousi neljänneksi ja PS3-painos puolestaan kahdeksanneksi. Kärkikymmenikön viimeinen uutuus oli PS3:n MLB 10: The Show -baseball-peli.

Maaliskuun pelimyynnissä oli kasvua kymmenen prosenttia vuoden takaiseen verrattuna, mutta konsolimyynnissä liikkuvien dollarien määrä laski neljä prosenttia. Joulusesongin aiheuttamasta laitepulasta toipunut Wii otti taas paikkansa myydyimpänä kotikonsolina.

Yhdysvaltain pelimyynti maaliskuussa 2010:

  1. (-) God of War III (PS3, 1 100 000)
  2. (-) Pokemon SoulSilver (DS, 1 020 000)
  3. (-) Final Fantasy XIII (PS3, 828 200)
  4. (-) Battlefield: Bad Company 2 (X360, 825 500)
  5. (-) Pokemon HeartGold (DS, 761 200)
  6. (-) Final Fantasy XIII (X360, 493 900)
  7. (2) New Super Mario Bros. (Wii, 457 400)
  8. (-) Battlefield: Bad Company 2 (PS3, 451 200)
  9. (R) Wii Fit Plus w/ Balance Board (Wii, 429 600)
  10. (-) MLB 10: The Show (PS3, 349 200)

Yhdysvaltain konsolimyynti maaliskuussa 2010:

  1. Nintendo DS (700 800, ed.kk 613 200)
  2. Wii (557 500, ed.kk 397 900)
  3. Xbox 360 (338 400, ed.kk 422 000)
  4. PlayStation 3 (313 900, ed.kk 360 100)
  5. PSP (119 900, ed.kk 133 400)
  6. PlayStation 2 (118 300, ed.kk 101 900)
Galleria: 

Kommentit

Aika jännä, ettei PS3 laitemyyntiin tullut lainkaan boostia edes FF13 tai GOW3 takia.

Ajatusleikki: PS3:lla on ollut huono saatavuus jo pari kuukautta jenkeissä. Siinä syy miksi laitemyynti itseasiassa laski tälle kuukaudelle. PS3 taisi jouluna myydä paremmin kuin Sony ennusti ja siksi laitteita on vaikea löytää tällä hetkellä (valmistus volyymin nosto ei ole mikään nopea prosessi).

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi