Halo 4:n luovana johtajana toiminut Ryan Payton on jättänyt 343 Industriesin. Hän on jo perustanut uuden studion, Camouflajin, joka työstää parhaillaan kahta projektia.
Kotakulle puhunut Payton perustelee ratkaisuaan intohimon puuttumisella. Hän alkoi kärsiä joitakin kuukausia sitten syvästä masennuksesta, kun innostus Halo 4:ää kohtaan katosi.
– Se Halo, jota minä halusin rakentaa, oli perustavanlaatuisesti erilainen, ja en usko, että olin kerännyt tarpeeksi uskottavuutta viedäkseni sellaista hullua ponnistusta loppuun, Payton tiivisti.
Päätös uuden maisemanvaihdoksesta ja uuden studion perustamisesta lähti liikkeelle, kun hän kävi katsomassa Skulls of the Shogunia Jake Kazdalin luona.
Payton päätyi Microsoftille vuonna 2008 Kojima Productionsilta, jossa hän osallistui vahvasti Metal Gear Solid 4:n sovittamiseen länsimaiselle yleisölle. 343 Industriesilla hänen roolinsa oli huolehtia pelin tarinasta yhdessä Frank O'Connorin ja muiden tiimiläisten kanssa.
Kommentit
Jotenkin tuntuu siltä että Halokin me...
Jotenkin tuntuu siltä että Halokin menee tälläkertaa CoD suuntaan, ihan vaan kilpaillakseen siinä cinematic leffamaisuus jutussa. Mutta noh, Halokin massojen mielestä niin huono ja yleisesti vihattu peli, että kai se ois vaan hyvä juttu, niin massatkin tykkäis.
Mutta hatunnostot herralle, että jos ei kiinnosta niin kävelee pois ihan rehellisesti epäröimättä, sen sijaan että alkaa väkisinvääntämään.
Ilmeisesti Paytonin tarkempi nimike o...
Ilmeisesti Paytonin tarkempi nimike oli Narrative Director, ei Creative Director.
Sarkasmi sun kommentissas ei oo mitää...
Sarkasmi sun kommentissas ei oo mitään järkeä. Puhut massoista jotka vihaavat peliä, ja jotka samalla tykkäis että mennään CoD suuntaan? Ja tuo "cinematic leffamaisuus juttu"... Et taida itsekkään ymmärtää mitä selität.
Samaa mieltä olen siitä että Payton kyllä itse tietää mitä haluaa. Jos ei natsaa niin ei natsaa.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi