Microsoft julkaisee Halo: Reachiin lisää moninpelikarttoja 30. marraskuuta. Kolmen kentän paketti kustantaa 800 Microsoft-pistettä ja tarjoaa myös uusia saavutuksia.
Tempest tarjoilee 8-16 pelaajan koitoksia Forerunner-maisemissa. Kahden symmetrisen tukikohdan hallitseman kartan pitäisi soveltua erinomaisesti myös Forge-työkalulla muokattavaksi.
Anchor 9 sijoittuu kampanjastakin tutulle avaruusasemalle, jonka ahtaammissa sisätiloissa käydään jalkaväkitaisteluita. Ilmeisesti myös aseman ulkopuolella voi liikkua lähes painottomassa tilassa. Kentän luvataan sopivan 2-8 pelaajan taisteluihin.
Breakpoint puolestaan on rakennettu Invasion-pelimuotoa ajatellen. Kartalla spartalaiset puolustavat arkelogisia kaivauksia eliittien hyökkäyksiltä. Kentällä voi pelata myös perinteisempiä isoja taisteluita.
Karttojen sisällyttämisestä seuranhakujärjestelmään ei vielä ole tietoja.
Kommentit
800 Pistettä? Hieman suolainen hinta,...
800 Pistettä? Hieman suolainen hinta, mutta kai nuo tulee silti joskus hommattua.
Salty price, indeed.
Salty price, indeed.
Suolaista on juu, mutta täytyy sanoa,...
Suolaista on juu, mutta täytyy sanoa, että ainakin kuvien perusteella kentät näyttävät upeilta, ja mielenkiintoisemmilta kuin Halo3:n DLC kentät.
Eli kalliimpaa kuin MW2:ssa. :D Niit...
Eli kalliimpaa kuin MW2:ssa. :D
Niitä kun niin kovasti tietyissä piireissä kritisoitiin ...
Joo ei, tällä hinnalla en todellakaan...
Joo ei, tällä hinnalla en todellakaan hanki.
Jos karttoja olisi ollut joku 6-10 ja hintaa 400mps, olisin voinut sentään harkita. Nyt menettelen kuten aikaisemminkin Halon karttapakettien kanssa - katsotaan sitten joskus uudestaan, kun ovat ilmaisia.
Toivottavasti eivät heti tapahdu niin, että puolet playlisteistä on pelaamattomia ilman noita karttoja. Saisi Bungie myös vähän pistää pelaajien tekemiä Forge World karttoja playlisteille (ilmaisena tietysti).
Harmi. Siis harmi ettei ole mitään Fi...
Harmi. Siis harmi ettei ole mitään Firefightiin tai kampanjaan.
Ei oikein hyvältä kuulosta. Varsinkin...
Ei oikein hyvältä kuulosta. Varsinkin kun Tempest kuulostaa jälleen yhdeltä Forgeworld työkaluilla tehdyltä kentältä, jotka ovat moninpelin ehdottomasti tylsintä antia eikä Invasion ole vielä oikein sytyttänyt joten myös Breakpointin hyöty jää nähtäväksi.
Täytyypi odotella muutama käyttäjäkommentti ennen lopullista päätöstä.
Näyttäisi siltä, että Reachin systeem...
Näyttäisi siltä, että Reachin systeemi osaa handlata jaottelun lisäkarttojen suhteen järkevämmin, näin ainkin Bunglen urk lupaili Neogafin puolella: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=23855006&postcount=194.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi