Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Halo: Reachista aikaisempaa synkempi Halo

Bungie lupaa Halo: Reachin tarjoavan synkemmän ja realistisemman kuvan ihmiskunnan taistelusta muukalaisia vastaan, paljastuu tuoreimmaista Game Infomer -lehdestä.

Luvassa on muutoksia Halo-trilogiasta tuttuun värimaailmaan ja taidesuunnitteluun. Uudenlaista vaikutelmaa luodaan myös realistisemmalla kerronnalla. Lehtiartikkelin mukaan värikästä tyyliä ei aiota kuitenkaan hylätä tyystin.

Halo: Reach keskittyy nimensä mukaisesti Reach-planeetan taisteluun, jonka ihmiskuntaa edustava UNSC vääjäämättä häviää. Tarina ei seuraa Eric Nylundin The Fall of Reach -kirjan tapahtumia, vaan juonen keskiössä on kuusihenkinen Noble Team.

Ryhmä koostuu viidestä Spartan III -sotilaasta ja yhdestä Spartan II -taistelijasta. Pelaajat ottavat ohjaksiinsa ryhmän kuudennen jäsenen, joka saapuu korvaamaan aikaisemmin kaatunutta soturia. Latautuvan suojakentän ohella täytyy huolehtia terveyspakkausten keräämisestä.

Peli sisältää uusia aseita, kuten kertalaukauksia sylkevän Designated Marksman Riflen ja muukalaisten needler-kiväärin. Myös ajoneuvovalikoimaa uudistetaan, sillä pelaajat voivat ottaa haltuun sotakoneiden ohella siviiliajokkeja.

Halo 3:sta tutut lisävarusteet korvataan haarniskapäivityksillä, jotka latautuvat jokaisen käyttökerran jälkeen uudelleen. Spartalaissoturiaan pääsee ilmeisesti muokkaamaan muutenkin myös kampanjassa. Pelaajat voivat lisäksi suorittaa erityisiä lopetusliikkeitä, mikäli vihollista onnistuu lähestymään huomaamatta.

Muukalaisarmeija sisältää ainakin yhden tuoreen maalitaulun, jackaleita muistuttavan skirmisherin. Kehittäjien mukaan luvassa on huomattavasti aikaisempaa suurempia taisteluita.

Halo: Reach julkaistaan loppuvuodesta Xbox 360:lle. Moninpelibeta käynnistyy kevään aikana.

Galleria: 

Kommentit

Jännä.

Kaching ching! ei kuulosta lainkaan pöllömmältä

Hienoa että pelissä on taas lääkelaukkuja ja värejä otetaan hieman pois.

Joopa joo.. samaa kuultiin ODST:stä mutta loppujen lopuksi tylsä kuin helvetti.

Toivottavasti HUD:in voi vaihtaa sitten asetuksissa vaikka siniseksi, jos ei keltaista halua...

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi