Microsoftin Shane Kim selitti CVG:lle, miksi Ensemblen Halo Warsia ei esitellä San Franciscon mediatapahtumassa, vaikka peliä näytettiin jo viime elokuussa Leipzigin Games Conventionissa.
- Halusimme antaa täällä enemmän aikaa pelin kokeilemiseen ja Halo Wars ei ole valmis. Uskon, että huomaatte pelin kehittyneen huomattavasti, kun näytämme sitä seuraavan kerran. Se on sekoitus yksin- ja moninpeliä, ja haluamme näyttää niitä samanaikaisesti, Kim tiivisti.
Hän kertoi yhtiön oppineen Too Humanin kanssa tehdyistä virheistä. Silicon Knightsin toimintapeliä esiteltiin erittäin keskeneräisenä vuoden 2006 E3-tapahtumassa, eikä lehdistön vastaanotto ollut suopea.
Myöskään Alan Wakea ei nähty tapahtumassa samasta syystä.
Kommentit
Alan wakesta alkaa muotoutumaan aika ...
Alan wakesta alkaa muotoutumaan aika ikuisuusprojekti, jos se ei ole vieläkään ees esittelykunnossa.
eipa tota wakea nyt niin ihmeen kauan...
eipa tota wakea nyt niin ihmeen kauan ole tehty varsinkaan kun niila ole kuin 30 ihmista tekemassa sita
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi