Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Lara Croftin seuraava seikkailu on Tomb Raider

Crystal Dynamics palaa seuraavassa pelissään Lara Croftin legendan alkulähteille ja peli saakin nimekseen yksinkertaisesti Tomb Raider.

Laran ensimmäinen seikkailua alkaa, kun raivoisa myrsky tuhoaa laivan, jolla hän on matkustajana. Huuhtouduttuaan tuntemattomalle rannalle hänellä on vain yksi päämäärä: selvitä hengissä.

Nuoren Laran olemuksesta antaa ensivaikutelmaa oheinen Game Informer -lehden kansikuva ja jatkossa lisätietoa on luvassa osoiteeseen www.tombraider.com.

Galleria: 

Kommentit

Eipä tuo nimi kyllä yllätyksenä tullu.

Kuulostaa hyvältä ja tuo uusi look Larasta on seksikäs ja kirjaimellisesti dirty:) Erittäin mielenkiinnolla odotellaan millainen lopputulos pelistä tulee... ...kunhan ei vaan menisi liian sandbox tyyliseksi, sitten mielestäni mennään metsään ja pahasti. Odotan ennenkaikkea hienoa tunnelmaa ja mielenkiintoista tarinaa peliltä ja sandbox-pelityyli vain pilaisi kummatkin.

Toiselta foorumilta napattua:

- Lara is 21 in this game
- It's not only a reboot of the franchise but a reboot of the entire brand. As a result there will be no "real" Lara model this time.
- They're doing performance capturing with this game
- There are brutal deaths in the game this time. One is described as a deranged man stabbing Lara in the chest and then closing her eyes after she's dead. Another includes a boulder falling on her leg to trap her before another falls and crushes her head.
- CD won't talk specifics on weapons but concept art shows a bow, shotgun and pistol
- The lock on targeting system is gone and it now has a free aim system. CD says that it can compete with any of their competitors.
- "I think that the major difference between this game and the old is the concept of smoke and mirrors," begins Darrell Gallagher, the studio head at Crystal Dynamics. "There was an illusion of freedom because of streaming and loading that would pop you out in a different location, but this is absolutely real. You can literally go any direction that you see and carve your own way to the finish line instead of being guide."
- "It was important in the game to not only deliver the character arc of Lara Croft emotionally, but to deliver it in gameplay as well so the player gets to grow into a hardened survivor," says experienced director Noah Hughes. As the game unfolds, Lara will scavenge new tools and gear that augment her abilities. Lara's athletic prowess will also evolve. Some areas begin inaccessible due to physical limitations or scarce supplies. With the right skills and gear, however, the island is Lara's for the taking.
- There are base camps in the game. Here you can combine items to create something new and access a skill system to upgrade Lara's abilities. You'll also be able to use base camps to fast travel to different locations to minimize backtracking.
- You'll need to gather food and water in order to survive
- There are humans in the game, including some of the crew members from the shipwreck off the coast of the island.

Jaa-a, ekaa kertaa pitkään aikaan Tomb Raider-peli herättää jonkinasteista kiinnostusta. Katsellaan miten käy ja mitä tästä tulee, kovin hirveät odotukset ei kuitenkaan ole toistaiseksi.

Laran pitäisi jättää hänen poikaystävänsä. :p

Carmanen; No en tiedä, jonkinsorttinen sandbox vois ehkä ollakin ihan mielenkiintonen. Ei kuitenkaan mikään "minimissioita ja stoorimissioita" GTA IV tehtävämallia seuraava, mutta jotain vapaan ympäristön settiä vois saarelle kuvitella. Ehkäpä sellaisessa "Metroid"-tyylin muodossa että kun saat jotain lisäkrääsää, pääset sen avulla kiipeilemään(tms.) uudelle alueelle. (kuten näköjään kanbelan kirjoituksessa olikin ja nyt vasta huomasin.)

Suuri mahdollisuushan siinä on että sandboxi veis tosiaan fiilistä ja tekis siitä sellasen.... bleh. Ymmärrän mitä tarkoitat siis. Mutta jotenkin mielessä on kuitenkin se pieni fiilis että oikein tehtynä sekin vois olla aika loistava setti :) "Aution" saaren tutkimista suht vapain käsin olis ihan mukava päästä toteuttaan Laran kengissä.

Sit pitäis olla meininki kyllä tosiaan aika viidakkomaista ja upeaa ja elävänoloista myös, jos sandbox linjalle lähdetään. Ettei välttämättä jokanurkalla tarvisi olla mini-tehtävää, mutta jokatapauksessa olisi vähintäänkin nähtävää...

Toisinsanoen; Voin kyllä kuvitella että se sandboxkin vois onnistua, vaikka suuri riskihän siinä on että se menee "vähän sellaseks". Tuo ruuan ja veden keruu, selviytymismeininki ja juurikin uusien työkalujen saanti/nikkarointi antaa käsittää että pelistä vois olla tulossa jotain sen suuntasta mitä tässä vähän toivoilenkin :)

Ihan mielenkiinnolla odottelen jokatapauksessa.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi