Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Myöhemmin tänä vuonna PS3:lle julkaistavan LittleBigPlanet 2:n trailerissa kerrottiin kaikkien ensimäiseen peliin luotujen yli kahden miljoonan tason toimivan myös uudessa pelissä ja saavan myös pientä graafista päivitystä.

Tuoreimmassa EDGE-lehdessä Media Moleculen Alex Evans kuitenkin epäilee, että aivan kaikkea vanhaa ei saada toimimaan uudessa pelissä.

– Me emme ehkä onnistu saamaan 100-prosenttista yhteensopivuutta, mutta tietysti toivon sitä. Kaikkien miljoonien tasojen tarkistaminen on kova työ. Emme ehkä onnistu kaikkien käytettyjen exploittien kohdalla, Evans kertoi.

Galleria: 

Kommentit

Ihan odotettavissa oli. PotC- ja MGS-packeille yhteensopivuus niin olen jo tyytyväinen.

Suurimmat ongelmat tulevat vastaan bugien kohdalla, jotka on toimivat ykkösosassa, mutta jotka on korjattu kakkososassa. Esimerkiksi 3d -bugi.

Hmm, missä olen kuullut samantapaisia lausuntoja ennenkin?

"Alaspäinyhteensopivuus on uuden konsolimme keskeisiä ydinarvoja."

"Poistamme alaspäinyhteensopivuuden asiakkaidemme omaksi parhaaksi (tällä päätöksellä ei ole mitään tekemistä uuden konsolin pelien pettymyksiksi osoittautuneiden myyntilukujen kanssa)."

On se jännää, että kovimmat xbox-fanit ovat aina eniten kommentoimassa ps3-uutisia yrittäen löytää niistä haukuttavaa.

Älä vie toiselta toisen iloja!!

Totisesti puhuen, onhan se vallan hyvä että edes suurin osa saadaan pelastettua. Itse en edellistä peliä omista kaverillani, mutta olen olen peliä kaverillani kumminkin pelannut. Erittäin loistavaa jos saataisiin edes noin 90 prosentuaalia mukaan.

Onko väliä... Ite en varmasti edes pelaa mitään LBP1:n kenttiä, kun saatavilla on parempia LBP2-kenttiäkin. Niitä LBP1-kenttiä on saanut jo pelata ihan tarpeeksi itse LBP1:ssä.

Eipä ole yllätys että exploittien kaikki ei toimikaan täysin uudistetussa versiossa. Tosin eipä ne kentätkään minnekään katoa, ja uusien työkalujen kanssa voidaan saavuttaa helpommin se mihin aikaisemmin tarvittiin itse pelin "rikkomista".

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi