Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

LucasArts: nykypelit eivät hyödynnä rautaa, Fracture tekee sen

Yhdysvaltalainen pitkän linjan pelikehittäjä-julkaisija LucasArts kritisoi CVG-sivustolle antamassaan haastattelussa pelistudioiden heikkoa osaamista nykyisen konsolilaitekannan tarjoaman tehon valjastamisessa peleihinsä.

LucasArtsin mukaan monet pelikehittäjät venyttävät kyllä pelien visuaalista rautaa rajalle, mutta vain aniharva pystyy aidosti ottamaan kaikkia tehoja Xbox 360:n tai Playstation 3:n laskentakykyreservistä irti.

LucasArts siirtää keskustelun omaan tulevaan tieteisräiskintään nimeltä Fracture, jonka luvataan ottavan kaikki prosessointitehot irti Microsoftin ja Sonyn konsolialustoista.

- Sillä välin kun muut tavoittelevat pelien visuaalisen loistokkuuden maksimointia, me haluamme viedä ulkoasun ohella myös pelattavuuden tasolle, jota ei yksinkertaisesti pystytty toteuttamaan edellisen konsolisukupolven tekniikalla. Esimerkkinä Fracturen orgaanisesti käyttäytyvä maasto, jota pelaaja voi jalkojensa alla muokata, venyttää sekä tuhota täysin vapaasti erilaisilla aseilla ja työkaluilla, kehuu LucasArtsin edustaja tulevaa hittipeliehdokastaan..

Ilmeisen järisyttäväksi pelikokemukseksi mainostettua Fracturea voidaan odotella molemmille kotikonsoleille kuluvan vuoden lopulla.

Galleria: 

Kommentit

Hauskoi nää uhoamiset. Toivottavasti se maasto sitten tosiaan tuhoutuu kunnolla eikä samanlailla kuin esim red faction 1 kanssa...

Mies puhuu fiksuja, toivottavasti eivät ole pelkkiä mainoslauseita.

Vähän epäilyttää nuo uhoamiset. Ainakaan aikaisempien demovideoiden perusteella luvassa ei ole mitään mullistavaa.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi