Electronic Arts on lisensoinut Epic Gamesin kehittämän Unreal Engine 3:n uuden sukupolven projektejansa varten. Pelimoottorin tarjoama ympäristö antaa kehittäjille monia työkaluja, jotka helpottavat muun muassa animointia ja välianimaatioiden luontia unohtamatta tietenkään koreaa ulkokuorta.
Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Lisää sisältöä
- Wiin Dragon Ball Z tukee Cube-ohjainta (19.08.2006 - 13:37)
- Mario palasi Japanin myyntitilastojen kärkeen (19.08.2006 - 12:57)
- Ryhmäkeskusteluja vihdoinkin Livessä? (19.08.2006 - 12:20)
- Myös EA:lta epätodellisia pelejä (19.08.2006 - 11:39)
- Midway Gamesilta uusia pelejä PS3:lle ja X360:lle (19.08.2006 - 01:17)
- System 3 tuo C64-hittejä konsoleille (18.08.2006 - 20:57)
- Taktista sodankäyntiä Saksasta (18.08.2006 - 19:46)
Kommentit
Taitaapi Unreal Engine 3 olla lähes a...
Taitaapi Unreal Engine 3 olla lähes ainoa kunnon vaihtoehto tällä hetkellä, ainakin käyttää paljon uusia kikkoja.
Joop Too humanin kehittäjät voivat...
Joop
Too humanin kehittäjät voivat tosin olla asiasta eri mieltä ;)
UE3:sta liikkuu vähän ristiriitaisia ...
UE3:sta liikkuu vähän ristiriitaisia mielipiteitä. Vaikka se toisaalta onkin varsin kehittynyt ympäristö, se on myös kuulemma vaikeakäyttöinen. Too Human -huhut eivät ole ainoa näyte tästä. Namcon Frame City Killer peruutettiin kokonaan eikä edes itse Epic Games uskaltanut virittää Gears of Warin E3-koodia monisäikeiseksi pelimoottorin epävakauden takia. Lopullisen version pitäisi käyttää konsolin kaikkia nippeleitä hyväkseen, mutta aika myöhäisessä vaiheessa pelimoottoria säädetään noinkin syvällisesti. Tuo ei ole pelkkää buginliiskausta ja hienosäätöä. Ehkä tästä syystä Epicillä onkin kädet täynnä töitä pelin julkaisuun asti, minkä vuoksi demoon ei ole varaa uhrata resursseja.
Muistan kun aikanaan katselin UE3:n e...
Muistan kun aikanaan katselin UE3:n esittely-teknologia-pressi-demoa, jossa näytettiin kuinka vähän koodamista enginen käyttö oikeasti vaatii.
No tuossapa sitten lienee kolikon kääntöpuoli. Jos moottorin koodia sitten tarttee lähtee modaamaan, se ei enään olekkaan yhtä helppoa kuin joissain engineissä. Tämä ainakin kävisi järkeen koska moottori suunniteltiin nimenomaan niin, että pelkkä graafikko pystyy sitä käyttämään.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi