Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

No Man's Sky konseptitaidetta

No Man's Skyn tekijätiimille sataa tappouhkauksia

Viime viikolla uutisoitiin, että No Man's Skyn julkaisu viivästyy elokuuhun. Alun perin pelin piti ilmestyä kesäkuussa.

Tiedotuksesta ja lykkääntymisestä johtuen pelitalon työskentelytiimi on saanut tappouhkauksia. Idean isä Sean Murray kuitenkin kertoo Twitterissä, että kaikki on kunnossa ja kiittää saamastaan tuesta. Myöhästymisen ilmoitettiin johtuvan siitä, että teoksen takana työskentelevä Hello Games halusi lisää aikaa pelin suunnitteluun ja toteuttamiseen.

No Man's Sky on avaruusseikkailu galaktisen maailman ääriin. Se julkaistaan PC:lle ja PlayStation 4:lle 10. elokuuta.

Kommentit

Tappouhkaus on ihan kohtuullinen tapa reagoida kaikkeen, oli se sitten väärä arvosana peliarvostelussa, julkaisuajankohdan siirtyminen tai se, että joku on eri mieltä ihan mistä tahansa.

Täytyy kyllä sanoa, että todella erikoinen tapa osoittaa mieltään. Varsinkin, kun myöhästymisen lopputulos voi olla oikeasti parempi. Kiireellä ei saada aikaiseksi yhtään mitään.

“A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever.”

- Shigeru Miyamoto

Ei voi ymmärtää tällaista käytöstä pelaajilta. Ei tässä nyt päivän tai edes kuukauden päälle pitäisi olla kiinni. Parempaa on luvassa, kun annetaan aikaa. Shiggen lainaus on hyvinkin osuva!

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi