Codemasters julkaisi tänään 2.0-päivityksen Onrush-kaahailuunsa.
Päivityksen suurin lisäys on harjoitustila, joka päästää pelaajat opettelemaan kunkin autoluokan hallintaa ilman kilpailutilanteen vaatimuksia.
Varsinaista pelikokemusta on puolestaan hiottu lyhentämällä uudelleensyntymiseen kuluvaa aikaa kahdella sekunnilla ja tarjoamalla pelaajille entistä selkeämpää informaatiota Lockdown- ja Switch-muodoissa.
Kehittäjät kertoivat tuttuun tapaan myös korjanneensa erinäisiä bugeja ja parantaneensa pelin vakautta.
Visuaalisella puolella hautakivivalikoima laajeni 72 valtion lipuilla ja yhteisölle järjestetyn suunnittelukilpailun voittajatöillä. Lisäksi jokainen hahmo sai yhden uuden asun vaatekaappiinsa.
Täydelliseen muutoslistaukseen voi tutustua kehittäjien verkkosivuilla.
Julkaisusta saakka "pian saapuvaksi" luvattu ranked-pelimuoto loistaa yhä poissaolollaan. Codemastersin edustaja kertoi Redditissä studion palaavan asiaan tulevien viikkojen aikana.
Onrush ilmestyi 5. kesäkuuta Xbox Onelle ja PlayStation 4:lle. KonsoliFINin arvion mukaan tarjolla on parhaimmillaan maistuvaa, mutta valitettavan lyhytikäistä viihdettä.