Tämän viikon keskiviikon Live Arcade -julkaisua edustaa Infinite Interactiven kehittämä ja D3 Publisherin julkaisema Puzzle Quest: Challenge of the Warlords.
Aiemmin Nintendon DS- ja Playstationin PSP-käsikonsoleille ilmestynyt puzzle-peli yhdistää perinteistä ongelmanratkontaa ja roolipelielementtejä tarinapohjaisessa kehyksessä.
Käsikonsoliversioiden kanssa sisällöltään identtinen Xbox Live Arcade -versio sisältää lukuisia Xbox 360:lle varta vasten tehtyjä optimointeja. Muun muassa teräväpiirtotuella, laajakuvalla, kameraoptiolla, Gamerscore-saavutuksilla ja tuloslistoilla ehostettua ropepalikointia on paranneltu myös pelimekaanisesti pienin viilauksin ja uudelleentasapainotuksin.
Yksinpelikampanjan lisäksi samalla koneella tai Liven välityksellä moninpelattava Puzzle Quest: Challenge of the Warlords kustantaa 1200 pistettä (noin 14 euroa).
Kommentit
Tätä on odotettu kieli pitkällä, eikä...
Tätä on odotettu kieli pitkällä, eikä tuo hintakaan vaikuta kovin pahalta jos sisältöä on kerta saman verran kuin esim. tuossa DS-versiossa :)
Tämä perhana koukutti PSP:llä, tuskin...
Tämä perhana koukutti PSP:llä, tuskin kuitenkaan tulen pelaamaan XO:lla,
koska miun mielestä tällaiset puzzlet sopii paremmin taskuun ja lyhyisiin
pelirykäisyihin.
Mutta, mainio peli jokatapauksessa. Bejeweled vietynä askeleen pidemmälle.
Damn you 1200 pistettä =( vaikka pakk...
Damn you 1200 pistettä =( vaikka pakkohan tämä on hankkia silti.
Pakko äkkiä ostaa pisteitä. :X
Pakko äkkiä ostaa pisteitä. :X
Paolo | koska miun mielestä tällaiset...
Paolo | koska miun mielestä tällaiset puzzlet sopii paremmin taskuun ja lyhyisiin pelirykäisyihin
Itse huomasin että "vaikeampi" pelailla isolla ruudulla, kun PSP ja PS3 pelailin Sudokua. Eli DS tai PSP pelatessa näet koko tuon ruudukon yhdellä silmäyksellä. Kun taas telkan ruudussa katseluala on suurempi ja tämän myötä menee vaikeammaksi pelaaminen.
Kyllä tämä isollakin varmaan toimii, mutta kannettavalla toimivampi.
Jos siis omistaa PSP tai DS kannattaa peli hommata sille. DS tikun ansiosta juoheempi pelata, vaikka PSP versiossa oli myös hyvä pelattavuus saatu aikaiseksi.
XShava: "Itse huomasin että "vaikeamp...
XShava: "Itse huomasin että "vaikeampi" pelailla isolla ruudulla, kun PSP ja PS3 pelailin Sudokua. "
Samaa havaitsin Luminesissa, PSP vs. 360. Nuissa puzzleissa on kuitenkin
aika olennaista hahmottaa laudan kokonaistilanne -> pieni ruutu rulez.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi