Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Tencent Games avaa Yhdysvaltoihin uuden studion työstämään PlayStation 5:lle sekä Xbox Series X:lle saapuvia AAA-nimikkeitä.

Uuden LightSpeed LA -studion johtoon astuu Rockstarilla vuosia työskennellyt Steve Martin. Hänen meriitteihinsä kuuluvat muun muassa L.A. Noire, Grand Theft Auto V, Need for Speed: Underground sekä Red Dead Redemption I ja II. Martin lähti Rockstarista heinäkuussa 2019 ja liittyi Tencentiin joulukuussa.

"Aloitamme uuden pelikulttuurin aikakauden yhdistämällä maailmanluokan kehityksen stressittömään työympäristöön", Martin kertoo.

LightSpeed LA ​​koostuu tällä hetkellä työntekijöistä, jotka ovat aiemmin työskennelleet Respawn Entertainmentilla, 2K Gamesilla, Insomniacilla sekä Rockstarilla. Jo kehityksessä olevasta studion ensimmäisestä AAA-nimikkeestä ei haluta vielä antaa lisätietoja.

LightSpeed LA kuuluu Tencentin nykyisen LightSpeed & Quantum -tytäryhtiön alaisuuteen. Tytäryhtiö perustettiin vuonna 2008 yhdeksi neljästä kiinalaisen kustantajan studiosta.

Kommentit

Huhh! Kaikki nuo pelit minulla on ollut ja kaikkia niitä pelannut ja tykännyt kovasti. Lista firman työntekijöistä näyttää aika lupaavalta. Olen kovasti odotellut seuraavaa GTA-peliä, mutta tuleekohan sitä koskaan, kun nyt GTAV julkaistaan seuraavan sukupolven konsolille, eli Rockstar Gamesilla ei ole kai aikomustakaan julkaista uutta GTA-peliä. GTAV myy edelleen hyvin ja GTA Online tuottaa haikorteilla rahaa, joten miksi tehdä uutta peliä. Siksi kai onkin suunnattava katse jonnekin toisaalle - pelifirmaan, jossa ymmärretään, että jatkuvat ylityöt tukahduttavat luovuuden ja muutenkin tulee huolimattomaksi, kuten Red Dead Redemption 2:n lukuisat pienet, mutta juonitarinaa toistaessa ärsyttämään käyvät pikkuviat osoittavat. Myös Red Dead Onlinea, jota olen pelannut aika paljon (rank 201 nyt), vaivaavat pienet ja suuremmat viat. Kun luodaan stressitön ilmapiiri työpaikalle, homma luistaa ja varmaan syntyy vähemmän bugisia pelejäkin. Siksi laitan toiveeni uuteen LightSpeedLA-studioon. 

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi

Henkilö: