Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Live Arcadeen ja PlayStation Networkiin Street Fighter II Turbo HD Remixiä kehittävä Backbone on vaikeuksissa saada kaikkea pelin sisältöä Microsoftin verkkopalvelun 150 megatavun kokorajoituksen puitteisiin.

Backbonen David Sirlinin mukaan ongelmia tuottavat korkearesoluutioinen taide ja suuri musiikkimäärä.

- On vaikeaa saada mahtumaan niin paljon 1080p-grafiikkaa niin pieneen tilaan. Paljon riippuu lopullisen taiteen varjostuksesta, ja kuinka hyvin se pakkautuu pienempään tilaan. Se tekee myös alkuperäisen ja uuden musiikin sisällyttämisen vaikeaksi tai mahdottomaksi. Teemme edelleen parhaamme pysyäksemme kokorajoituksen puitteissa, hän kertoi VideoGamer.com-sivustolle.

PlayStation 3 -version kanssa ei vastaavia ongelmia ole, joten jää nähtäväksi, joutuvatko Xbox 360 -pelaajat lopulta tyytymään karsitumpaan versioon.

Street Fighter II Turbo HD Remixin on tarkoitus tarjota alkuperäisen pelin pelattavuus HD-grafiikoilla ja uudella musiikilla höystettynä. Lisäksi suunnitelmiin kuuluvat pienet muutokset hahmotasapainoon. Bonuksena peli sisältää myös alkuperäisen julkaisun.

Projekti valmistunee näillä näkymin kuluvan vuoden aikana.

Galleria: 

Kommentit

Ms:n ois paras joustaa ton rajoituksen kanssa...

En käsitä mitä MS hyötyy että pitävät noin kovia rajoituksia. Kyllähän se tietenkin jonkinlaista palvelintilaa tjsp. vie mutta kun pelaajat haluavat Street Fighterin 1080p-grafiikalla niin silloin luulisi microsoftinkin tajuavan alkaa jälleen nosteleen rajoja.

MS on joustanut aiemminkin. Kun rajoitus aikoinaan oli 50MB, sai Castlevania: Symphony of the Night rikkoa sitä. Jos Street Fighterin kehittäjillä on riittävän painavat perustelut ja MS näkee pelillä olevan tarpeeksi bisnes-arvoa, ei tuo rajoitus mitään estä.

Toisaalta Street Fighterin tapauksessa tilan käyttäminen musiikkeihin tuntuu ainakin minusta täysin turhalta. Harvemmin mättöpelien taustalla soivia joilotuksia jaksaa yhtä kertaa useammin kuunnella.

"Harvemmin mättöpelien taustalla soivia joilotuksia jaksaa yhtä kertaa useammin kuunnella."

Guilty Geareissa ainakin jaksaa :)

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi