Super Meat Boyta ei julkaistakaan WiiWaressa. Syyksi Team Meat ilmoittaa latauspalvelun 40 megatavun kokorajoituksen. He eivät saa kutistettua peliä tarpeeksi luopumatta useista Xbox 360:lla ja PC:llä nähdyistä ominaisuuksista.
– Emme vain voi kiertää sitä tosiasiaa, että jos julkaisisimme 40 megatavun version Super Meat Boysta, se olisi paska versio pelistä. Häviämme joka tapauksessa, mutta jos julkaisisimme paskan version pelistä, joutuisimme elämään sen kanssa uriemme loppuun saakka ja sietämään sitä tosiasiaa, että kyseessä on paska peli, suunnittelija Edmund McMillen sanailee rehellisesti Joystiqin haastattelussa.
Haastavuudestaan tunnettu tasoloikka julkistettiin alkuvuodesta 2009. Kehittäjät kertovat luottaneensa tuolloin vielä siihen, että he saisivat suostuteltua Nintendon joustamaan kokorajoituksen kanssa. Konsolivalmistaja ei kuitenkaan taipunut.
Kehittäjät neuvottelevat vielä julkaisijoiden kanssa Super Meat Boyn tuomisesta Wiille levyversiona, mutta suuret yhtiöt eivät usko muiden kuin Nintendon pelien menestykseen Wiillä. Pienempien julkaisijoiden kanssa on puolestaan kohdattu asenneongelmia.
Team Meat haluaa vastoinkäymisistä huolimatta tukea jatkossa Nintendon konsoleita. Myös Sonyn pelikoneet halutaan pitää suunnitelmissa mukana, mutta Super Meat Boyta ei PlayStation 3:lla nähdä sopimusteknisistä syistä.
Super Meat Boy on nyt saatavilla PC:n ja Xbox 360:n latauspalveluista.