Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Tuore Halo Wars -traileri vie pelaajat Harvestille

Microsoft ja Ensemble Studios ovat julkaisseet Halo Warsista tuoreen trailerin, joka näyttää ensimmäistä kertaa merkittäviä yksityiskohtia pelin tarinasta.

Videossa taistelu siirtokuntaplaneetta Harvestista on jo alkanut. Covenant-muukalaiset ovat tutkimassa planeetan pinnalla mystistä forerunner-rakennusta, joka ilmeisesti kätkee sisälleen pelaajille tutun vihollisen.

Kokonaan tietokoneanimoidusta kuvasta koostuvan trailerin voi käydä katsastamassa Gametrailersista. Halo Wars julkaistaan Xbox 360:lle ensi vuoden alkupuolella.

Galleria: 

Kommentit

Ohoi, eipä tästä pelistä olisikaan tullut mitään ilman floodia. Toivottavasti se on mukana myös moninpelissä kolmantena osapuolena, toisi huomattavasti lisää mielenkiintoa peliin.

Trailerissä nähdään muuten myös Arbiter, mutta miksi ihmeessä?! Onko ihmisten kohtaaminen muka niin kova järkytys Covenantille, että tuollaisia keinoja tarvitaan. Tavallisestihan ne pyyhkivät UNSC:lla lattiaa miten tykkäävät, vai onko kyse jostain suuremmasta eeppisyydestä? Kenties. Kyseinen Arbiter ei tietenkään ole sama kuin Halon Arbiter, mikä saattaa pikkaisen hämätä pelaajia :D

Hieno traileri kaikenkaikkiaan.

On kyllä mahtava traileri. Musiikki, tunnelma, kaikki on kohdallaan.
Kuten GT:n kommenteissa joku mainitseekin, Halo-elokuva tuollaisena olisi täydellistä parhautta.

"On kyllä mahtava traileri. Musiikki, tunnelma, kaikki on kohdallaan.
Kuten GT:n kommenteissa joku mainitseekin, Halo-elokuva tuollaisena olisi täydellistä parhautta."
Samaa mieltä. Sen verran nannaa grafiikkaa (ei pelikuvaa tietenkään), ettei oikeita näyttelijöitä jäisi edes kaipaamaan.

Hieno traileri. Ihan kiva, että Arbiitterikin siellä pahistelee vaikka juonellisesti onkin mielenkiintoinen veto. Onhan noita Arbiittereita ilmeisesti käytetty useammissakin operaatioissa H2:n Arbiittereiden hautojen määrästä päätellen, joten ei tämä nyt kaanonia kaada. ;)

Toinen mistä on pakko viilata pilkkua, on tämän Serena-tekoälyn(?) ulkonäkö, joka on kehittyneempää kuin 20 vuotta tulevaisuudessa kehitetyllä Cortanalla. On Cortana silti hotimpi. ;)

Paavi:"Toivottavasti se (Flood) on mukana myös moninpelissä kolmantena osapuolena, toisi huomattavasti lisää mielenkiintoa peliin."

Ei ole pelattavana MP:ssä. :( Mun tietojen mukaan ainakaan.
YP:ssä pelattavana ainoastaan UNSC.

stammy, eikö tekoälyt saa itse valita miltä haluavat näyttää? Muistaakseni näin lukee Fall of Reachissa, ja Cortana halusi tuollaisen erikoisemman ulkonäön.

Olipas kerrassaan vakuuttava traileri. Flood ja tämä uusi, vielä tuntematon Arbiter lisäsi heti mielenkiintoa pelin tarinaan. Tarina vaikuttaakin RTS peliksi erittäin, erittäin mielenkiintoiselta - paljolti kiitos Halo-universumin.

Korjatkaa jos olen väärässä mutta oliko se Unchartedin Nathan Drake tämä sotilas siellä Hothissa?

Foeman: Samaa vähän olin kuulostelevani, että Nathanihan se siellä kyyläilee.

Healtti: Niin, eihän siitä ole ainakaan vielä kerrottu mitään, että olisi pelattavana, mutta toivottavasti he säilyttävät sitä vielä yllätyksenä, sillä eihän Floodin olemassaolosta yksinpelikampanjassakaan kerrottu mitään ennen tätä traileria.

Paavi:"toivottavasti he säilyttävät sitä vielä yllätyksenä, sillä eihän Floodin olemassaolosta yksinpelikampanjassakaan kerrottu mitään ennen tätä traileria."

Joo se ois hieno ylläri kyllä! Mutta pahaa aavistan kun "emme saaneet Covenantia tuntumaan oikealta yksinpeliin"...

Itseasiassa tuossa GameTrailers TV:n uusimmassa jaksossa (josta tuo trailerkin on napattu) todetaan melko suorasanaisesti, ettei Flood ole pelattavana moninpelissä. Hmph. Perussettiä taas, jolla saadaan pelaajien mieli apeaksi.

Näinhän nuo näyttävät tekevän. Pettymys kyllä, kun Floodilla pelaaminen olisi voinut olla pelin ainoa oikeasti omaperäinen ominaisuus. Nyt koko setti uhkaa mennä vähän enemmän geneeriseksi strategiaksi Halo-kuorrutuksella.

Kylhän ton ymmärtää et Floodilla ei voi pelata sillä niillähän ei oikein ole mitään organisaatiota. Sillä nehän vaan tuli päälle ilman mitään taktiikkaa. Itse odotan innolla että Covenant ja ihmiset ottaa yhteen jokapuolelta päälle käyvien hirviöiden kanssa jossa heikompi jää armotta Floodin ruuaksi... But anyway tarkottaakohan tos trailerin alus oleva päiväys 4. helmikuuta tarkottaa julkasua? sehän on vuoden 2009 alussa.

"Kylhän ton ymmärtää et Floodilla ei voi pelata sillä niillähän ei oikein ole mitään organisaatiota. Sillä nehän vaan tuli päälle ilman mitään taktiikkaa."

Nyt taas Halo-puristit, eli halostit näkee punaista. ;)

Hahhah. Jos Floodin vois valita, pelattaisko sitten flood-kenraalilla joukkoja komentaen? :D Ei taida minkään sortin hierarkiaa kuitenkaan vallitta noiden syöpäläisten keskuudessa?

Sehän siinä olisikin niin mahtavaa, kun pelattavuus olisi täysin erilainen ja kehittäjät voisivat käyttää mielikuvitustaan perinteisten strategianormien sijaan. Flood olisi kirjaimellisesti aivan eri galaksista kuin Covenant tai UNSC.

Floodin kehityksessä on useampia vaiheita, joista kehittyneimpiin kuuluu toimintaa organisoiva Gravemind. Tätä voitaisiin hyödyntää pelisuunnittelussa: Floodilla on aluksi vain iso joukko näitä pikkupalleroita eli infektiomuotoja tai vaikka yksi Pure form, joka osaa tuottaa lisää infektiomuotoja. Pelaajan pitäisi kerätä enemmä populaa ja massaa lahtailemalla vihulaisia. Kun massaa on tarpeeksi kasassa, voitaisiin siirtyä seuraavaan kehitysvaiheeseen, jolloin avautuisi uusia muotoja käytettäväksi ja niin edelleen.

Eihän tämä nyt mikään täydellisen hioutunut konsepti ole, mutta pitäisi siitä ainakin perusidea selvitä. Tasapainon suhteen Flood olisi varmasti aika vaikea toteuttaa, eikä siitä välttämättä tulisi kovin aloittelijaystävällistä, mutta ainakin minä haluaisin päästä kokeilemaan, miltä tuntuu väijyttää ylimielinen profeetta, joka pian huomaa joukkojensa vaihtaneen puolta.

Olisiko tässä jopa juonellisesti RTS scifiä joka pääsisi edes lähelle StarCraft & Brood Waria? Kieltämättä tämä on vähintäänkin mielenkiintoinen trailu ja herätti sen mielenkiinnon joka minulta puuttui tätä kohtaan. Kunhan vaan hiovat tämän pelillisesti huippukuntoon, niin tästä voi tulla THE RTS konsoleilla.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi