Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Uusi eeppinen Resistance 2 -traileri ensi kuussa

Lupausten mukaisesti GameTrailers TV:n tuorein jakso sisältää uutta pelikuvaa syksyllä PlayStation 3:lle julkaistavasta Resistance 2 -FPS-räiskinnästä.

Haastattelussa Insomniac Gamesin Ted Price tapansa mukaan varoo tarkkaan paljastamasta mitään turhan suurta pelistä, mutta uusi ja aikaisempaa eeppisempi traileri on luvassa ensi kuun puolivälin E3-messujen tienoilla.

Galleria: 

Kommentit

Eeppinen? Epäilen!

Oli kyllä hienoa pelikuvaa.
Tätä odotetaan

Samaa putkijuoksua mitä edellinenkin osa. 60 pelaajan moninpelikin tapahtuu pienissä taisteluissa eri puolilla mappia. Ei siis kaikki keskenään yhtä aikaa. Jotenkin tuntu taas, että hype meni yli? Co-opista pisteet kotia.

Pelikuva näytti todella hienolta ja nytkähtely ymmärretään koska kyseessä oli keskeneräinen versio.

lemmu hei, kyllä noi pelaajat voi mennä vaikka samaan paikkaan kerralla mutta peli vaan menee hieman sekavaksi kun kaikki on samassa paikassa vaikka muuallakin pitäisi olla. Tämä juttu vaan auttaa koordinoimaan paremmin tiimiä. Sitä paitsi niitä ohjeita suoittamalla saa enemmän pisteitä.

Miika: Nytkähtely saattoi johtua myös koko lähetyksestä (minä katsoin sen HD) missä jopa ne haastattelut pätki. Tosin voihan se ollakkin niin että pätki oikeastikkin.

Melko iso pääkkä ja tuo veteen hyppäävä monseri varmaan saa pitämään itseni pois vedestä. Demo sitten ens kuussa, varmaan sijoittuu tuohon chicagoon ja hyvällä mäihällä saadaan mp mukaan.

"lemmu: Ei siis kaikki keskenään yhtä aikaa"

Jos edellisessä osassa pystyttiin jo esittämään 40 pelaajaa ongelmitta, niin mikä tekee mahdottomaksi saman nyt kuudellakymmenellä?

Videoiden pätkiminen mahtoi johtua siitä, ettei tietokoneessa riitä potku näyttämään HD-matskua sulavasti.

Eipä tuossa ole mikään hurja fps, kun on enemmän tavaraa ruudulla, sd-resolla katottuna. Onkohan pelissä täysi hd-resoluutio vai karsitaanko siitä fps:n hyväksi?

Eikö tuolla haastattelijalla ole mitään itsekunnioitusta: "Kuinka korkea on pelin korkein bossi?"

Ei ehkä kannata liikaa vetää johtopäätöksiä kehitysversiosta otetun pelikuvan frameratesta pakatussa nettivideossa.

Ihan asiallisen näköistä menoa muuten, vaikka osa kehittäjien puheista kyllä aiheutti silmien pyörittelyä kotistudiossa. Ei tuo nyt mitenkään tunnu omaperäisyydellä loistavan. Lisäksi tuntuu kovin kovin turhalta katsoa haastattelu, jossa puoleen kysymyksistä vastataan "voepi olla vua voepi olla olemattannii".

Katsotaan.

Newbia: Eikö tuolla haastattelijalla ole mitään itsekunnioitusta: "Kuinka korkea on pelin korkein bossi?"

^^Mitäs tolla nyt oikein tarkoitit?

> Eikö tuolla haastattelijalla ole mitään itsekunnioitusta:
> "Kuinka korkea on pelin korkein bossi?"

Huonoa englannin vai suomen kielen taitoa? Big tarkoittaa isoa. Eli kysymys oli: "kuinka suuri on pelin isoin pomo?" Ja Keighley kysyi tuon vain siksi, että oli esihaastattelussa kuullut pelissä olevan aikas pirun isoja vastustajia. 90-metrinen pomo on jotain, minkä luulisi kiinnostavan pelaajia.

Itseäni kyllä bosseissa kiinnostaa enemmän, miten koko taistelu on toteutettu. Onko itse taistelun toteuttamiseen käytetty mielikuvitusta, ja onko pelaajalla riittävästi haastetta sopivan kikan keksimiseksi? Ja onhan taistelu toteutettu jollakin uudella ja omaperäisellä tavalla, jottei se olisi vain monia kertoja muissa peleissä nähdyn toistoa? Entä mitenkä on tekoälyn epäreilun huijaamisen laita? Tai onhan vaikeustaso säädetty sopivaksi? Miten siitä tehdään kaikille sopiva, kun pelaajat ovat eritasoisia, ja haluavat eri määrän haastetta bossiltaan?

Mielestäni kysymys oli täysin turha, eikä sillä ole väliä, mikä se tarkka sanamuoto oli. En olisi innostunut yhtään sen enempää, jos vastaus olisi ollut vaikka: "Painavin on 85 tonnia massaltaan, ja voit todella tuntea sen DualShockia pidellessäsi!"

Itselleni ei ainakaan tuota vaikeuksia keksiä jotakin järkevämpää kysyttävää pelistä. Vaikka onhan sitä isoa bossia hieno ihastella sen ruudulle vyöryttävässä välidemossa.

Ehkä Keighley kuitenkin toistakymmentä vuotta pelijournalistin hommia tehneenä tietää olla kysymättä liikaa kysymyksiä, joihin vastataan "en voi kommentoida tuota tässä vaiheessa". Tai kysymyksiä tyyliin "onko tämä kiinnostava peli". Mitä muka pelikehittäjä muutakaan vastaisi kuin että "on tässä uusia ideoita" ja "tekoäly on tosi fiksu" ja "vaikeustaso on ihan paras".

Resistance 2:n julkaisuun on vielä melkein puoli vuotta aikaa. Peli on nyt läpipelattavassa kunnossa, mutta sitä tullaan hienosäätämään vielä paljon. Lisäksi Insomniacilla on todennäköisesti vielä muutama ässä hihassa, ja niistä puhutaan, kun aika alkaa olla kypsä.

Yksi sana, vaikeusaste.

Mielestäni "journalisti" ja "olla kysymättä liikaa kysymyksiä" eivät sovi samaan lauseesee... Eikun joo, puhuitkin pelijournalistista :D

EDIT: Miksi edes haastatella/julkaista koko haastattelua, jos haastateltava ei voi vastata mihinkään? Vai pitäisikö haastattelun sijaan puhua mainoksesta?

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi